måndag 15 mars 2010

I´m back!

Hej alla!
Vi är tillbaka från Skövde nu.
Har varit en händelserik helg, dottern kom 8:a i SM (pistolskytte) och på 3:e plats i lag-SM.
Kan ni fatta hur stolt jag är, barnet har dessutom bara utövat denna sport i någon månad!! *tårögd*
Dottern är inte nöjd, hon lägger enorm o ohälsosam press på sig själv..man kan även kalla henne extremt målmedveten.
Man önskar ju att man var sån men nehe..jag kastar in handduken snabbare än kvickt, man kan även kalla det lathet?!
Ja jag ÄR hennes biologiska mamma!


I Lördags satt vi i bilen på väg mot Töreboda när jag skymtade en skylt utmed vägen.
Jag vände mig flåsandes mot sambon o utbrast:
"Det var butik Östergården!!!!!!"
Barnen frågade vad det var o då svarade sambon:
"Det är en av mammas blogg-kompisar"
Han måste ha sett det i min blick?
:)

Vi planerade att åka inom på vägen nästa dag men när vi kom dit så var vi för tidiga o på vägen hem var det för sent :(((((((((((((((((((((((((
Men var lugn, jag SKA dit förr eller senare!

Ha en skön kväll alla.
Kramen

6 kommentarer:

Elle sa...

Grattis till dottern!!
Vad duktig hon är! Tja, ibland är det väl tur att de inte blir som föräldrarna...*blink*
Ha en skön kväll!
Kram Elle

Emmas utsikt sa...

Grattis grattis, så skojigt! Det viktigaste är ju faktiskt att delta, inte att vinna. Och det menar jag. :D

Kram!

Luiza sa...

Hahaha, men är det inte typiskt....
Det är alltid så, när man ser en butik eller loppis... Men som du säger: förr eller senare, är man där!

Hoppas du känner dig bättre nu , att Herr Bacill har lämnat dig ifred!

Ha en fin start på veckan!
Kramis/
Luiza

Butik Östergården sa...

Hej
Vad kul att det gick bra för dottern. Då har ni fått en positiv blid av Skövde hoppas jag.
Det var ju jätte synd att vi inte hade öppet när du blåste förbi. Du kunde ju ha knackat på hade så gäran öppnat för dig.

Ikväll har vi varit på mini mässa inne på Nordea i Skövde. Det var modevisning med våra kläder bla. Jätte kul var det. Fast nu värker både fötter och rygg. Ska bli skönt att lägga sig snart.

Ha det gott!

Kram Helen

minvitamin sa...

Åååå va kul!! Stort Grattis till henne!
Och jag kan absolut fatta hur stolt du är;)
Det var inte dåligt att ni iallafall gjorde kraftansträngningen och tog er tillbaka till butiken.Varenda sommar så svischar vi förbi massor med tillfällen(loppisar mm)och inte orkar jag vända inte...

Ha en himla bra dá!Kramkram/S

Anna sa...

Hej Git! Men vilken duktig dotter du har,gud vad kul.Stort Grattis till henne!.Du har en sååå trevlig blog,det är så kul med alla ideèr och roliga inlägg. Ang.utmaningen,rolig idè,visst har man sina mindre snygga hörn här och var,men tänk om allt vore tipp topp,då skulle vi ju inte ha något att pyssla med,eller? Ha de gott!
Kram Anna!