söndag 28 mars 2010

Hall/köksvägg äntligen klar!

Förra sommaren var vi i Bulgarien.
Blivande maken lovade oss att väggen skulle upp allra senast efter semester-resan.
Han hade rätt, den kom upp denna helgen! :)

Här står lite material, det närmar sig!
Förut kom man rakt in i en hall som ligger precis vid köket..skumt o hysteriskt opraktiskt!

Reglar..me like..

Ojoj, här är visst hantverkaren o en av hans fina sidor..

Väggen uppe men naken.


Hantverkaren på bild igen, beteer mig som en snuskig tant så fort sambon får på sig arbetsbyxorna.
Brukar kräva att han ska ta av sig tröjan så "Tant" kan titta ordentligt på den händiga mannen.

DONE!!

Ja förutom lite smålister o skit men resultatet är bländande vitt o vackert!
Tack tack söta hantverkaren ;)

8 kommentarer:

Farmor Agge sa...

ÅH ...såååå grannt!!!:)
Ha en bra vecka!!!Kramiz...:)

Nattmia sa...

Snyggt!!
Min (okej vår) panel i köket är snart uppe och jag skall måla den på plats och det får jag börja med i morron :-D

Ha en bra måndag..

Kram Mia

Anonym sa...

Godmorgon Min Sköna..

Sitter här på flygplatsen i Köpenhamn, väntar på att få gå på mitt plan till Lusekofteland.. hihi
kan säga att jag e aningen trött.
ja visst blev både kök o hall fin, vilken bra hantverkare du anlitat!! snygg var han ju med.. hahaha.
tack för pussen imorse, saknar dig o familjen redan.
Älskar dig
Din!

Tina sa...

Hej vännen.
Men Gud va fint det blev! Vilket underbart kök ni har!!!
Fniss... ja, lite smygfoto på den händige mannen...hihihi...
Ha en underbar Måndag & va rädd om dig.
Kram Tina

Elle sa...

Vad fiiint det blev!!! Vilken duktig hantverkare du anlitat! Ett trick för att få honom att frivilligt ta av sig tröjan vore ju att dra upp värmen till max...kanske tar han även av sig mer om det blir för varmt...
Nä, fyyyyy, nu börjar jag bli tantsjuk jag med! *blink*
Ha en skön måndag och njut av det nya köket!!
Kram Elle

Luiza sa...

Oerhört snyggt , blev det!!!! Där skulle jag inte ha nåt emot att ta en fika med dig!
Och se så fort det gick, bara man satte fart!
Det är samma här hemma. Men när han väl sätter fart, händer det mycket!
Är de inte underbara? Allas våra män...=).

Ha en fin kväll!
Kram/
Luiza

Måd - Himla lantligt i My Precious Home sa...

Herre J------r så fint ni gjort. Vi ska också sätta spont i hall och kök till hösten och jag är i valet o kvalet om hela väggar eller halva, sååå fint att jag fick se hur det blev hos er, med båda delar....

Själva köksdelen belv helläcker med de fina hyllorna och sådär lite "lagom" på....själv tränger jag dit allt jag kan....alltså "för mycket" hi hi...

Ja, det är läckert med arbetsklädda män och är de dessutom utan skjorta kan det bli lite dirty och farligt hemma....

Lev o må och njut i ditt fina hem!

Kramar

Måddan

Det Ljuvliga i Livet sa...

Gud så vackert det blev! Ni måste verkligen vara stolta för ert hårda arbete! Denna blogg kommer jag verkligen att följa!