måndag 22 februari 2010

Till Salu!

Idag har lilla damen med de långa benen (dottern) och jag varit på shopping-tur.
Hon sa att hon inte hade en aning om vad hon ville ha eller behövde men efter viss press kröp det fram o jakten kunde börja!
Hon blev helnöjd och givetvis slank det med en topp och blus skjorta åt mig oxå!
(När jag sa blus så sa sambon "TANTER har blus, du har skjorta!" Det lilla lammköttet vill bara inte inse att jag går mot tant med stormsteg :)



Till Salu!
Jag har fått in ett litet parti Hello Kitty-klockor.
De lyser i  7 jättefina färger i intervall vilket gör att de oxå kan användas som nattlampa!
Pris 100 kr/st (frakten inräknad i priset)
Vid köp av flera stycken sänks priset.

Maila mig vid intresse: ljuvligtlantligt@live.se


Ha en skön Måndagkväll alla fina!!

7 kommentarer:

Smultron på ett strå sa...

lite avis på er som har sportlovet kvar... Första jobbdan efter lovet började i hysteriskt racertempo, misstänker att resten av veckan fortsätter likadant. Njut av ledigheten//kram maria

Livet på Berget sa...

Inte sjutton är du tant inte men blus låter lite tantigt så jag har också skjortor:). Härligt med sportlov!
Ha de gott!
Kram
/Sara

Emmas utsikt sa...

Hej Git,

länge sedan jag var hos dig nu, eller nån annan för den delen.

Skïnt att se att du håller stilen. Skojig fördomslista här under.

kram
Emma

Sari sa...

Vad härligt med lite shopping! Och kul när man hittar något fint!
Ja, visst är det skönt med sportlov!
Många ser till att sporta så mycket som möjligt denna vecka, medan jag tar det så lugnt som möjligt!! Det är så skönt att ta dagarna som de kommer! Inga måsten.
Ha det så bra!
Kram Sari

Nattmia sa...

Blus låter faktiskt tantigt.. Fast skjorta kan jag tycka låter manligt så vad tusan skall man kalla det ;-) Men snygg var den säkert..
Häftiga klockor de blir di säkert av med..

Kram Mia

Vitt hus med svarta knutar sa...

Söta klockor, synd att jag inte har någon som jag kan köpa till. Jag måste nog hålla med föregående talare...blus låter himla tantigt...tjejskjorta kanske?
Jag har oxå shoppat lite, ska visa på min blogg när jag hunnit fota.
Kram,
Regina

Måd - Himla lantligt i My Precious Home sa...

Hej Git! Long time no see. Har varit frånvarande en lite längre tid än vanligt nu, men nu är jag tillbaka med ny blogg...kom gärna och hälsa på mig där...

En sån klocka vill jag jättegärna köpa till min "lilla tjej" Nelly, hon är inne i "Kittyhysterin" och blir nog jätteglad över en sån....

Jag mailar dig, så får jag veta hur jag ska betala???

Ser att du också har adsense och jag blir galen på detta, får det inte att funka som jag vill...

Nu med min nya blogg så läggs inte "inredningsannonser" in, utan annonser om avtalsrörelser och skit, och det vill jag då absolut inte ha.... :(.....

Har du tips, så blir Måddan glad....

Vi hörs om en stund via mail.

Kramar

Måddan