söndag 21 februari 2010

Sportlov...nice!



Helgen har varit bra.
Mamma har varit här, ätit, pratat o pratat lite mer precis så som endast två kvinnor kan ;)
Idag har jag varit på bio med 5 barn ( 3 egna o 2 kompisar)
Flickorna såg "Avatar" och jag o pojkarna såg "Farsan",
vi kom fram till att flickornas val nog var bättre än vårt.
Avatar fick 5 poäng av 5 möjliga.
Farsan fick 2 av 5.
Denna vecka nalkas ledighet, det ska liggas på soffan, kollas på tv, hålla för öronen när barnen tjatar att vi är tråkiga mm.
Finns både för o nackdelar med att spendera samtliga lov tillsammans från morgon till kväll... :)

Ha en skön kväll.


Kraaaaaaam

9 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

vad härligt att gå på bio.Håller med dej att dej fullt och fast att det är både på gott och ont att vara hemma .Men mina Änglar brukar vara okey faktiskt.Men jag har lärt dom att ja är ja och nej är nej.Så tjatar på mej vet dom att inte funkar.Skönt med lov och kanske få sova lite....Ha en skön kväll vännen Varmkram Rita ♥

Vita rosor och förgätmigej sa...

Vad mysigt det låter med såna lov. Vill oxå ha så! Men men, vi får nog vänta tills småttingarna blir lite större. Än så länge tycker de att allt vi gör och inte gör är hur kul som helst. Minstingen är 1,5...
Kram/ Anna

Lilla Kullan sa...

Jadå, om du går in här...
www.marianaskeramik.blogspot.com/...
så ser du alla återförsäljare till höger.:-) kram

Smultronlycka sa...

Hallå!
Vad kul att gå på bio:)
Den verkar rolig "Farsan".
Så skönt med lite ledighet!
Ha en mysig vecka!
Kram Anna

Nattmia sa...

Mysigt att gå på bio, fast jag känner inte att ngn av just de två filmerna lockar mig..

Ha nu en bra sovnatt och en härlig start på nya veckan..

Kram Mia

Tina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Sjabbig men chic sa...

Fast det låter lite mysigt!

Kram Lisa

NataljaOblonskaja sa...

Jo här har vi också sportlov, men nu börjar de bli så stora att de är mer eller mindre självgående, skönt!! Jag måste inte vara med HELA tiden.
Såg Avatar för någon helg sedan och tyckte den var helt okej, fin och vacker.
Ha ett härligt, lagom sportigt lov.
//Camilla

NataljaOblonskaja sa...

Jo här har vi också sportlov, men nu börjar de bli så stora att de är mer eller mindre självgående, skönt!! Jag måste inte vara med HELA tiden.
Såg Avatar för någon helg sedan och tyckte den var helt okej, fin och vacker.
Ha ett härligt, lagom sportigt lov.
//Camilla