lördag 6 februari 2010

Slav-lördag!



Idag var vi halvt barnlediga.
Då passade vi på att handla nytt till barnens rum på IKEA o såg framemot en mysdag tillsammans.
På IKEA hände något, vi blev liksom osams men utan ordväxling där mitt bland skrivborden.
Blickar utbyttes, irritation uppstod och jag tror att någon viskade en liten svordom för sig själv (kan ev ha varit jag..) 
Det blev fint på barnens rum iallafall även om det drog med sig jobb för en hel eftermiddag. *trött*
 Till middag gjorde jag gryta och till efterrätt bakade  sambon en super-smarrig äpplekaka, obehagligt mätt nu.
Nu ska vi fortsätta att sura även om ingen vet riktigt varför ;)

Ha en skön Lördagskväll alla fina!

Kram

6 kommentarer:

Lotta sa...

Vilken underbar sida jag har hittat till och jag tar med mig den och kommer hit ofta nu.
Önskar dig och din familj en fortsatt trevlig helg
Kram Lotta

Vita rosor och förgätmigej sa...

Som jag känner igen mig! Ibland vet man inte vem som är boven i dramat *hihi*. Hoppas det blir bättre i morgon!
Kram/ Anna

Livet på Berget sa...

Äsch strunta i surandet Git, det är inte värt det! Visst ingår det liksom i paketet och nått säger mig att det inte händer så ofta. Ta fram humorn, den har ni ju tonvis av så löser det sig på nollitd:). Fast ibland är det ju faktiskt skönt att sura, oklart varför.
Hihi ang, din kommentar man ska inte få ångest av min framfart jag är barnledig och onormalt rastlös. När Mini är hos pappa är jag inte still en sekund jag tror det kalla förträngning av mycket svåra känslor eller nått.....
Kram
/Sara

Luiza sa...

Näe, inte vara osams, det är livet alldeles för kort för...
Skönt , iaf, att ni hittade saker på IKEA, jag kan ju inte ens ta mig dit, skulle ju behöva köpa 14 pkt värmeljus...hehe.

Du frågade om mina frökort förut. Svaret kommer 1 vecka senare : på designtorget och webbutiken www.cestlavie.se ...

Hoppas ketchupen var god =)

Ha en skön lördag!

Kram/
Luiza

min vita dröm sa...

Efter regn kommer solsken Git.

Visst var låten som vann ikväll bra? Jag blev stormförtjust i den.

Kram Sari

Tina sa...

Hej Git!!
Wow, vilken härlig sida!! Dig vill jag gärna följa =)
Såg att du har en tävling om en "ljuspåse", jag vill gärna vara med där & länkar dig från min lilla blogg =)
Ha en underbar Söndag! Nu ska jag titta runt lite mer här =)
Kram Tina från
Livet är här & nu *