lördag 27 februari 2010

Presenten!


SÅHÄR
såg presenten ut från mamsen!
Vet ni gillar...den e najs!
TACK för alla grattis-hälsningar, blev helt varm o mjuk av dem :)
Ni är så himla söta.


De små fötterna är så söta och spetsen runt om fönsterna.
Den har en given plats på mitt "altare".
Svängde ihop en ny krans imorse, hade en liiiten kreativ "moment" innan barnen vaknade, varade högst en kvart eller så.

Idag är blivande maken den mest kreativa, han tatuerar några kompisar.
Alltså är vår källare full med halvnakna karlar för stunden, Woohooo!! *visslar*
(nej flickor, det blir TYVÄRR ingen bild på dem..)

Ha en bra dag, nu ska jag göra middag.

Kramen till er alla!



16 kommentarer:

Måd - Himla lantligt i My Precious Home sa...

Ljuvlig lykta...Åhhh....vill OCKSÅ ha....


Underbar var den....så du har så rätt....VI gillar den helskarpt :o)

Ha en fin dag vid spisen. Det slipper lata jag, jag ligger på soffan medan älsklingen lagar middag...o GOTT blir det....

See you!

Kramar

Måddan

hemma hos lilla mej sa...

Vilken underbar lykta bara så fin.Vilken fin krans.vad du kan !!!!vaxblommor är gulliga.Ha en skööön lördag vännen.Varmkram Rita ♥

Smultron på ett strå sa...

Fantastisk lykta och underbar krans. Fast jag tycker du är lite tråkig som inte kan fota de halvnakna karlarna... :-) //Kram maria

Roses, angels & white homes sa...

Hej! Wow den var verkligen fin och vilken krans. Har du fyllt år? grattis i så fall har missat det. Kram

sylvia sa...

hei Git
wow ja den er nydelig
så vakker med alt.
klem fra sylvia

huset ved elva-elin sa...

Hei! så fin lykt å krans :)
Takk for titten
hilsen Elin

Sjabbig men chic sa...

Underbart vacker lykta!

Kram Lisa

NataljaOblonskaja sa...

Hm, säg inte att din gubbe är tatuerare, det är nämligen min med. Kul, eller är det kanske bara en liten hobby?
Lyktan var supersnygg, de kan man ha hur många som helst av.
Ha en härlig lördagskväll.
//Camilla

Nattmia sa...

Fy vad taskig du är som inte visar de halvnakna karlarna ;-)

Vilken fin lykta, ljuvlig..

Ha nu en bra kväll..

Kram Mia

Livet på Berget sa...

Vad snåååålt Git jag vill se bilder på de ni har i källaren, hihihi;). Lyktan är underbar, förstår att du är nöjd. Spanade in de där lilla glaset inne i lyktan. är det från Indiska?
Just nu är det så mycket rosa moln här på berget att jag inte ser ett smack. Hur blev det så här kan man undra, ingen aning, ingen aning:).
Ha en fin helg!
Kram
/Sara

Crea Diem sa...

Grattis lite för sent! Men lika välmenat! Ha det gott/ Kram Leni

NataljaOblonskaja sa...

Sv, jo, han har egen studio här i stan.
Och du grattis på födelsedagen, lite sent men jag hade missat ditt förra inlägg, fy på mig.
//Camilla

Emmas utsikt sa...

ååååå så himla himla fin! turgris där. :)

Stort grattis i efterskott. Det var 25 du fyllde eller hur! ;)

Kram!

Veronique sa...

Vilken fin blogg du har! Ta gärna en titt på min med, om du har tid :)

Elsa och Helena sa...

Vilken fin ljuslykta! Passar perfekt där den står. Tatueringar...vad häftigt!
Kram Helena

Elsa och Helena sa...

Ps: Grattis i efterskott! Ds.