söndag 14 februari 2010

Ofrivillig samlare?!



O sen när blev jag ett fan av hjärtan?!
Tydligen är jag detta helt omedvetet?
Gud vad nördig jag är..om än omdevetet :)
Hoppas ni alla får en mysig alla hjärtans dag!
Återkommer senare med vad jag gav familjen, vissa av dessa medlemmar snokar härinne har jag förstått. (Ja jag menar dig då N!)
N brukar gnälla att jag borde göra 2 inlägg per dag och att jag absolut inte får göra inlägg om henne.
När hon börjar lyssna på mig så kanske kanske jag börjar lyssna på henne..
That´s the rules!


En stor alla-hjärtans-kram till er alla!

15 kommentarer:

Smultron på ett strå sa...

Hej, önskar dej en skön alla hjärtans dag! Hjärtan är en av de former jag tror att man aldrig kan tröttna på, så fint! Ha det bra//Kram Maria

hemma hos lilla mej sa...

Hejsan vännen !Önskar dej enn myif Alla ♥ Dag.Tror aldrig jag kommer att tröttna på hjärtan.ha en mysig söndag Varmkram Rita ♥

catthie sa...

Hej Vännen
önskar dig en toppen dag i hjärtats tecken...

kramar Catthie

Vitt hus med svarta knutar sa...

Även jag gillar hjärtan de är ju så...hjärtliga på något sätt...en tydlig symbol för gott, kärlek, vänskap...
Stor alla hjärtanskram till dig och din familj,
Regina

Nattmia sa...

Ja vad nördig du är ;-)
Hjärtan är så fint, gudomlig form.. Bara fortsätt ditt omedvetna samlande :-)

Kram Mia

Nattmia sa...

Ja vad nördig du är ;-)
Hjärtan är så fint, gudomlig form.. Bara fortsätt ditt omedvetna samlande :-)

Kram Mia

Helen sa...

Hej!
Härliga Hjärtan. Jag vill passa på att önska en fin Alla Hjärtans Dags kväll.
Kram/Helen

Livet på Berget sa...

Hej där, ja vi är nog lite nördiga allihopa, hjärtan på längden och tvären är det här och jag är inte ens särskillt romantisk. Eller så har jag någon typ av undertryckt dröm om att få vara det:). Fina hjärtliga bilder du visar. Det ska bli kul att se vad du gav familjen.
Kram till dig med!
/Sara

Himlen Runt Hörnet! Sala sa...

Hej!
Hoppas du haft en bra alla hjärtans dag!
Tack för all inspiration du ger här i bloggen!
Önskar dej en bra vecka!
Camillha

Lilla Kullan sa...

Det är fint med hjärtatn. Ja, snö ja. Nä, jag tycker att det borde räcka nu faktiskt.
Kramis gumman

NataljaOblonskaja sa...

Hjärtan är så himla gulliga, och ja, när är man egentligen en samlare. Anser mig vara en samlare på grodor, men när jag tänker efter har jag nog bara 3-4 stycken, Hm. Får nog skaffa mig några fler om det ska räknas som en samling:)
Men du har i alla fall en trevlig hjärtssamling.
Ha en underbar dag.
//Camilla

Nyanser av vitt sa...

Hoppas du haft en fin helg. Jag älskar också hjärtan i alla former
KRAM

Gunilla sa...

Vilken otroligt fin samling hjärtan. Jag älskar ju bara ditt fina hjärta med blad på som du har i din header.

Ha en fortsatt fin dag
Kramen/Gunilla

Roses, angels & white homes sa...

fin fina hjärtan du visar. Hoppas din helg varit bra. Hörs snart kram

Himlen Runt Hörnet! Sala sa...

Spännande att se vem som vinner din utlottning idag....
(påminnelse, som du bad om)
Love Camillha