torsdag 11 februari 2010

Madonna-ikon o presenter!


Ögon-godiset haglar härhemma!
Blir helt yr av alla nya intryck..
Min nyinköpta Madonna-ikon är gudomlig *fniss* på alla sätt o vis..

Idag kom dottern hem med denna skål till mig, den har hon tillverkat på slöjden.
Hon är en stjärna den där vackra, uppnosiga, tuffa, konstiga, söta figuren!
Jag älskar den, ja dottern oxå såklart.. :)

Här ligger min gamla klocka o skrotar..har ej bestämt mig om den är till salu eller ej men vill någon lägga ett bud så come on!

Idag överraskade min mamma mig med den här vackra vattenkannan och dessa bedårande smörknivarna (Har letat mig blå efter såna!!)
Tack mamma!


Over and out!

9 kommentarer:

Nattmia sa...

Vilket sött litet fat din dotter gjort och fina saker från din mor :-)

Kram Mia

sylvia sa...

hei.
å så nydelig et ikon du har fått deg,kjempe vakkert.
nydelig skål og ur..
heldig du som fikk det du ønsket deg.
ha en god natt,'klem fra sylvia

hemma hos lilla mej sa...

Vilket fint fat din dotter har gjort.Gulliga saker du fick av mamma.Ha en skön kväll vännen Varmkram Rita ♥

Livet på Berget sa...

Förstår att du blir alldeles yr och bländad av allt de vackra. Så fin skål din dotter gjort. Mitt råd är att INTE sälja klockan för den är underbar och jag tror du kommer ångra dig. Kul med så fina presenter!
Ha en skön helg!
Kram
/Sara

As sa...

Utrolig pen skål datteren din har laget=) Koselig med gave fra din mor, søt kanne=) God helg=)

NataljaOblonskaja sa...

Det var verkligen en ovanlig och snygg madonnatavla du hittat. Och vilka fina presenter, inte alls illa med lite nya saker.
Ha en underbar helg.
//Camilla

Mitt Måleri sa...

hej
oj oj så vacker madonna tavla du hittat...vilket smycke =) din dotter har gjort en jätte fin skål.
önskar dig en skön helg
kram pia

Lilla Kullan sa...

Så mycket fint.

Jaa, de vill så gääääärna läsa vet du. haha...Men den moroten gick inte.
Kramis

Vitt hus med svarta knutar sa...

Oj vad mycket fina saker. Ikonen är fantastisk. Vilken talang din dotter har, skålen är jättefin. Det är så roligt att få saker som barnen gör i slöjden. Tänk att din mamma visste preciiis vad du önskade dig. Trevlig helg!
Kram,
Regina