tisdag 9 februari 2010

Ljus-påse-race.

Idag fick jag gjort nya ljuspåsar.
Har en del beställningar så nu ska de bara packas o postas.
Som vanligt blev jag helt besatt och kunde knappt sluta, till o med nu kallar symaskinen på mig!
Jag försöker intala den att jag inte orkar mera, jag har ont i ryggen efter att ha suttit som en ost-båge i flera timmar. kan liknas lite som en lätt överviktig "smeagol"(*se bild)

Har dock liiite mera hår men annars slående likt.


En del av dagens skörd.



Ha en underbar kväll!

Kram

11 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

God kväll!
Oj jag förstår att ryggen hör av sig efter så mycket sömnad. Ljuspåsarna är så fina, var och en på sitt sätt.
Jag gillade ditt kök jättemycket, förstår att du trivs där.
Kram,
Regina

Nattmia sa...

De är så underbart fina..
Akta ryggen, ta det lite lugnt med syendet och glöm inte att sträck ut dig med jämna mellanrum..

Kram Mia

Crea Diem sa...

Hej o Hallå! Roligt att läsa om ljuspåse racet! Jätte fina allihopa! Ha det gott/Leni

hemma hos lilla mej sa...

Gomorron!Vilka fina ljuspåsar kanongulliga.Men glöm inte ta lite rast ibland.Ha en skön onsdag Varmkram Rita ♥

Livet på Berget sa...

Men jesus 12 stycken har du sytt inte konstigt att du känner dig som en ostbåge. Kan dock garantera dig att likheten med Smegol är = 0:). Du är flitig du, vad kul att du får beställningar.
Ha de gott!
Kram
/Sara

Emma sa...

**Oj så många fina, flitig du har varit, ha det gott**

Tina sa...

Hej vännen!!
Fniss.. måste börja med att tacka dig!!! * TACK * för att du gjorde så jag fnissade & skrattade högt för mig själv så här på Onsdax morronen =) Du är ju så söt.. ostbåge & Gollum..ASG!!!!!hihihi... tack snälla för denna fina start på dagen!!!

Sen bara måste jag säga WOW!!! De är ju helt UNDERBARA!!!!!!!
Måste kolla hur jag gör för att beställa.. för det kan jag väl här via din blogg om jag inte missminner mig?!

Ha en underbar Onsdag & tack än en gång..hihi Ostbåge & Gollum..hihihi..
Kram Tina

NataljaOblonskaja sa...

Förstår verkligen hur du känner dig, får ont i ryggen bara av att titta på symaskinseländet.
Men, du, liknelsen med Gollum var kul, känner mig så när jag suttit framför datorn en längre stund, lite krum i ryggen och med vilt stirrande vidöppna ögon. Fniss.
De har verkigen varit helt galet kreativ må jag säga.
Ha det gott och sträck på ryggen!!
//Camilla

Husmys sa...

Jättefina ljuspåsar du har sytt!
Hoppas att ryggen blir bättre, kan inte vara kul att känna sig som den snyggingen på bilden.
Kram Anneli

elin sa...

Läser den här bloggen sporadiskt och tycker den är så bra så jag har tagit mig friheten att länka till den. Hoppas detta är okej !

Desirée sa...

Gud hur får du dom så där perfekta??? skulle också vilja kunna sy så där fint!

Kram Desirée