onsdag 24 februari 2010

Kan ingen förstå...


att jag vill ha denna quilt/pläd från Jeanne Dar´c?!
Någon som vill sälja sin eller vet var den finns?
Måste......ha...... ;(

Bilden är lånad från FlitigaFredrikas sida, spana in den HÄR


Imorgon och på Torsdag ska vi ut på ett äventyr med barnen.
Den enda ledtråden de fick var att de skulle ta med sig något som innehöll bokstäverna A D B O R.
Barn Nr 2 knäckte koden först, han smög ner nu ikväll med blossiga kinder och stor förväntan i blicken medans han viskade :"Mamma, visst e det badbyxor?!"
Han har ju så rätt så rätt.

Berättar mer när vi kommer hem..

Kramelikram!

7 kommentarer:

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Låter härligt:) Ha det bäst!
Susanne

Tina sa...

Hej där!!
Men Gud va gulligt!! Jag gjorde sånt med min son oxå när han va liten =)
Men nu är han snart 14 & allt som rör mamma är pinsamt =) Jag minns att för bara ett par år sen låvade att aldrig tycka sin mamma va pinsam eller skämmas över henne.. fniss.. jo, visst..hihihi...
Men det är helt normalt..( är iallafall va andra tonårsföräldrar säger..hihi )Ha en underbar dag med barnen & njut!!!
Varm kram Tina

Måd - Himla lantligt i My Precious Home sa...

Morning! Jo, du jag KAN förstå och jag FÖRSTÅR, man blir galen av desperation över att få tag på det man sett som bara sa klick. Kan inte hjälpa dig idag, håller ögonen öppna såklart...

Kolla med nån av de alla som säljer Jeanne Dar´c - de vet säkert :o)

Lycka till och ha en kanondag med barnen - kul grej - säkert mycket värdefullt för dom :o)

Kram
Måddan

Nattmia sa...

Jag förstår!!! Vill med ha!!! Sååååå fin..

Kul att ett av barnen knäckte koden, kanske de andra med hann göra det innan ni for iväg..

Hoppas er dag blir underbart bra..

Kram Mia

Roses, angels & white homes sa...

Hej! Å hur ska vi kunna hjälpa dig nu att hitta den där fina pläden? Hoppas du har turen att finna den. Barn älskar att bada hihi kul med ledtråden! Ha en bra dag kram

Luiza sa...

Vilken snygg pläd... riktigt snygg. Jag förstår att du vill ha!!!

Hoppas ni får en bra dag i badhuset!

Kramar/
Luiza

Livet på Berget sa...

Åhå, vilken snygging, förstår att du måste ha den. Har tyvärr inget tips. Så kul med äventyr!!!!
Ha de gott!
Kram
/Sara

Ps det blir middagsträff imorgon:)