tisdag 16 februari 2010

kakform-bakform?


Mitt senaste fynd är så söt!
Måste pröva "baka in" den så fort jag pallar, det kan dock ta tid.
Lååång tid.. (blivande maken hinner nog före :)

Jag har länge funderat på VARFÖR jag är så torr..
Efter stor efterforskning över en kopp kaffe kom jag fram till att det nog beror på att jag är överhygienisk.
Duschar oftast 2 ggr per dag och däremellan dricks det mycket mycket kaffe.
Nu tänker ni "Jamen människa..sluta duscha så ofta, smörj in dig o sluta med kaffet då!!"

Men se det där går inte!
Utan kaffe..hahhhaha..jag dör hellre alt omgivningen dödar mig?
Sluta duscha...*bacillskräcken kommer krypande*
Smörja in mig...guuud vad jag hatar att vara helt kletig!

Idag ska jag dock göra ett undantag, jag ska INTE duscha...lovar inget men ska verkligen försöka..usch, känner mig smutsig redan.

I´m the nasty one!


Ha en skön dag alla sköna (torra?) damer!

7 kommentarer:

Uttan sa...

Ja jag duschar varje kväll och dricker kaffe och är också en riktig "torris".
Men att inte duscha en dag....oj..då lider jag.
Kaffe var jag utan i fyra månader men nu dricker jag mer än någonsin.

Spännande att höra om Du klarat dagen utan dusch.

Kram!

sylvia sa...

god morgen
du skal se det går så bra atte.
lykke til.
nydelig bak form du har.
klem fra sylvia

Lilla Kullan sa...

Muggarna finns hos countrystyle.se
De FANNS i alla fall där för 1,5 är sedan. Kramis

Livet på Berget sa...

Här har du en till torris som även gillar handsprit (på händerna alltså). Mina händer är extremt torra:). Fnas fnas.
Ha de gott!
Kram
/Sara

Elsa och Helena sa...

Åhh vad jag är glad!!:) Tack snälla söta Git! Doftkudden kom verkligen till rätt person! Älskar ju "lukta gott" saker....:):)

Kramar Helena

Nattmia sa...

Att duscha så ofta ärinte bra men det visste du ju säkert.. Och nu på vintern torkar man ju ut mycket lättare.. Blir du kladdig efter att smörjt in dig så har du ingen bra kräm, då lägger sig ju bara krämen på huden.. Den skall åka in i huden.. Skaffa dig en bra kräm, rätt dyra men kan vara värt det...

Kram Mia

Roses, angels & white homes sa...

Hej! Å vilken form. Är också extremt torr så här under vintern men smörjer man med rätt kräm så ger det sig rätt bra. Kaffe dricker jag hela tiden ihi inte bra kanske men ja så är det. TACK, havre har jag ju glömt hihi å så bra att ni ger mig tipsen. tack. Ja det är solrosfrön i den burken. Ha en fin kväll kram