fredag 5 februari 2010

Hus, barnklockor till salu o fredag!


Åhhhhhhhhhhhhh vad skönt med helg!
Igår kom min blivande hem med 2 små, urgulliga, skitsöta zinkhus åt mig.
De hänger i köket med alla mina andra skitsöta saker.

En flaska av Jamie Olivers ketchup smög sig oxå in.
Hoppas den är god för all annan ketchup är NASTY!
Ett stort plus för den snygga flaskan dock..



Vi har fått en leverans med barn-klockor.
Är någon intresserad av dessa innan de säljs på annat håll så hojta till.

Transformers 79 kr plus porto (12 kr)
Starwars 79 kr plus porto (12 kr)



Kramen till er alla!

8 kommentarer:

Elsa och Helena sa...

Den ketchupen måste vara god! Flaskan är ursnygg...:)

Kram Helena

sylvia sa...

å så nydelige sink hus,å herlig ketchup flaske,ikke sett den før.
herlige klokker det var der.
ha en god fredag,
klem fra sylvia

märta sa...

Snygg flaska med säkert god ketchup! Dina små zinkhus var verkligen något som jag också skulle vilja ha!
Ha en skön helg!
Märta

NataljaOblonskaja sa...

Gillade planschen du hade på väggen, på prästkragen.
Trodde först det var en absolut flaska och tänkte att här blir det fest ikväll.
Hoppas ketchupen smakar.
//Camilla

Lokki sa...

For en hyggelig overraskelse med to søte sinkhus i gave da!
Og jeg er helt enig, designet på den flasken var lekker!
Håper den smaker like godt *)
Ønsker deg en nydelig helg ❥
Klem Lokki

Nattmia sa...

Jamie Oliwers ketchupflaska var onekligen bra mycket snyggare än de i plast, hoppas den smakar bra med då..

Zinkhusen är urgulliga, gulligt av din blivande.. Min hade jag nog fått gå och peka ut vad jag vill ha om jag skulle fått ngt sådant ;-) Men han är bra ändå :-)

Kram Mia

Lilla Provence sa...

Hej Vännen

jaha då måste man köpa kethupen då:) måste ju matcha till min pannor hi hi.
Söt gubben är som kommer m så fina zinkhus.
Ikväll blir d melodifestival,,,god mat...ett glas rött....skojja bara två glas;) el mer

Ha en fortsatt trevlig lördagkväll
Kram Sari
http://www.lillaprovence.se

spunkan sa...

HOJTAR FÖR FULLA MUGGAR :)
jag vill väldigt gärna köpa 1 starwars klocka av dig :) Lillkillen skulle bli suuuper lycklig över den :) hör av dig snälla på min sida så fixar vi med betalning o.s.v kramisar