fredag 26 februari 2010

Grattis på min födelsedag!



Grattis till mig på min födelsedag!

Jag saknar den där pirriga känslan som man hade i magen på sin födelsedag när man var barn.
Nu känns det mest ingenting.
Födelsedagar är som en vanlig dag förutom att man får fina saker o blommor..inte fy skam det heller ju men VAR tog känslan vägen o när exakt försvann den?

Blev väckt av familjen med finfina paket(kläder..super-najs!)
Senare dök syrran och morsan  upp med liljor och tulpaner som var jättevackra.
Jag älskar blommor.
Mamma hade även köpt en heeelt underbar sak som jag ska fota imorgon..ojojoj vad ni kommer att gilla!
Nu på kvällen bjöd vi ut barnen o mamma på restaurang, gott o trevligt!!

Ha en skön kväll alla!


23 kommentarer:

Bibban sa...

GRATTIS blogkompis hoppas din dag blir jättefin:))
Kram

maja sa...

grattis hoppas du haft en bra dag !!

maja sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Camilla sa...

Grattis på din dag! Hoppas du har blivit firad massor! Kram från en blogg vän...

sylvia sa...

gratulere med dagen.
så hyggelig med gaver å mat ute.
klem fra sylvia

Vita rosor och förgätmigej sa...

Grattis! Jag har fortfarande kvar den där känslan men det kanske beror på att jag är lite barnslig... *hihi* Ha en mysig helg!
Kram/ Anna

Livet på Berget sa...

Grattis Git!!!! Hoppas din dag blir underbar. Ja nu är det mest lite jobbigt att fylla år.
Kryptiskt information kommer här:
Det går bra, mycket bra:). Känns som att det kommer små rosa moln seglande.

Ha en bra födelsedag!
kram
/Sara

Atelje Skärvan sa...

Grattis!
Jag fyllde år i går,trevlig helg,kram Agneta

Uttan sa...

Grattis på Födelsedagen!

Så mycket fina presenter så kul.Ja det ska bli spännande att få se vad Du fick av Din Mamma!

Ha en fortsatt bra kväll!

Kram!

Hanna sa...

Jättegrattis på din födelsedag!! Tunikan finns på Kappahl för 299:-, jag har turen att ha 25% rabatt också. Jippi!! Hoppas du fått en trevlig födelsedagskväll. Kram på dej

Vita Falkens Lantliv sa...

Grattis på den stora dagen:)
Kram Susanne

Farmor Agge sa...

Grattis på din dag!!!:)
Kramiz

Roses, angels & white homes sa...

Hjärtliga gratulationer på din födelsedag! Kram

Luiza sa...

GRATTIS!!!! Låter som du haft en helt underbar dag!

Kan knappt hålla mig till morgondagen, då du ska visa oss vad du fått av din mor...

Kramar i massor!

Luiza

Måd - Himla lantligt i My Precious Home sa...

Grattis tjejen! Nice med vackra blommor och kläder och spännande att se vad du fick för fint av din mamma :o)

Önskar dig en skön och fin helg!

Kramar

Måddan

Nattmia sa...

GRATTIS!!!
Det där pirret tycker jag finns kvar fast inte lika mycket som när man var barn, men visst har jag lite pirr.. Älskar ju presenter :-D

Ha nu en bra lördag..

Kram Mia

Mitt Måleri sa...

ett stort grattis...hoppas du hade en härlig dag =)
kram pia

Himlen Runt Hörnet! Sala sa...

GRATTIS en dag för sent!
Jag fyller år idag och tänker ha en underbar dag på en syhelg!
Vaknade inte av uppvaktning, mer av att jag hostade som en hel astmakör!
Är hos syrran och fick en påse pyssel! TACK!!! Av mamma och pappa har jag fått denna syhelg! TACK!!

Tack till DEJ för en fin och inspirerande blogg!
Kram

Smultron på ett strå sa...

Grattis grattis i efterskott, jag ligger lite efter denna veckan kan man säga och håller på att försöka komma ikapp. Hoppas att du hade en bra födelsedag!//kram maria

Elle sa...

Grattis i efterskott!
Hoppas att din dag var bra, även utan "pirr".
Kram Elle

Anna sa...

Jätte Grattis! Ja vet, visst känns det inte likadant som när man var yngre.Tråkigt,men sant.Du verkar iallafall ha fått en trevlig dag med nära och kära, fina paket och blommor.Väntar med spänning på att se vad du fick av mamsen.Ha de gott!
Kram Anna!

"barn nummer 1" sa...

Grattis mamma :)<3

catthie sa...

åh jag har missat din födelsedag, men nu säger jag grattis grattis grattis.

Catthie