söndag 7 februari 2010

Fåfängda söndag.


Idag ska jag o dottern ha en fåfäng dag, det ska bokas tid hos frissa o nagelfixarn.
Blivande maken och jag är sams igen, vi (han)surade i några timmar sen orkade vi(han) inte mera.
Vi skrattade och busade runt i soffan istället vilket var mycket MYCKET trevligare ;)
Resten av veckan ska blivande maken jobba på annan ort.
Det är tråkigt.
OM andan faller på så KANSKE jag börjar måla barnens dörrar! men bara kanske..känns inte så just nu..nee..tappade sugen bara jag skrev det..
Ha en fin söndag,
kramen till er alla!


9 kommentarer:

catthie sa...

hej där
bus i soffan lät trevligare än gnabb...:o)
önskar dig en toppen söndag.
kram Catthie

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jaa du ibland kommer man liksom i otakt...men stunden med hög surhetsgrad brukar inte hålla i sig värst länge;-)
Här har luften gått ur, har målat, sytt och fixat, jag är helt slut, men tycker ändå inte jag fått någonting gjort.
Å du...tappa inte sugen...världen är full av tappade sugar.
Kram,
Regina

Luiza sa...

Vilka underbara objekt du visar på dina bilder idag. Jag föll för "äpplet"...

Min man jobbar kväll , veckan som kommer, vilket innebär att vi inte ses under dygnets vakna timmar. Jag förstår att det är desto jobbigare för dig , som inte ens har han hemma =(.

Jag tog mig vatten över huvudet igår, då jag började måla soff bordet....Inte ok! Nu står det där, halvfärdigt, tills jag orkar ta tag i det igen, haha.

Ha en underbar söndags kväll, och du, vad skönt att ni é sams igen ;).

Kramar/
Luiza

Helen sa...

Hej!
Låter som en underbar söndag precis som den ska vara. Att sen få fixa hår och naglar är ju så underbart, att bli ompysslad, härligt. Ha det så skönt.
Kram/Helen

Veronique sa...

Var med och tävla om Spotify invites på min blogg! :)Kram /Veronique

Nattmia sa...

Nä roligare än att måla dörrar kan man ha.. Jag skulle måla sju i somras och målade två, så nu har jag fem kvar till sommaren :-S

Ha en bra start på nya veckan..

Kram Mia

Livet på Berget sa...

Skönt att det ordnade upp sig:). Trist att maken ska bort, strunta i dörrarna om du inte har lust. Vilken härlig dag du haft du och dottern.
Ha de gott!
Kram
/Sara

Livet på Berget sa...

Skönt att det ordnade upp sig:). Trist att maken ska bort, strunta i dörrarna om du inte har lust. Vilken härlig dag du haft du och dottern.
Ha de gott!
Kram
/Sara

Lilla kullan sa...

Haha...Så mysigt ni har det.:-)

Jo. Maja har en specialmadrass också. Hon har ju reumatism, så hon kan inte sova på vad som helst.
Bra att det blev bra för er. Inte lätt när det blir så där. Men bra när man hittar små lösningar.:-)

Du är så go du!
Kram Stina