torsdag 18 februari 2010

Begravning..


Idag var det begravning för min väninnas 15-åriga son.
Det var väldigt vackert men så otroligt hemskt på en och samma gång.


När vi kom hem så startade snöstormen..
Inte för att vara sån men LÄGG AV NU!
Vill inte ens tänka på huuur mycket slask det kommer bli efter detta.
Barn+dynga= katastrof!!!
I hate dynga.


Nu ikväll har barnen gjort en gigantisk snögubbe.
Jag vet att den kommer att skrämma skiten ur mig när jag är uppe o springer på nätterna eftersom de placerade den strategiskt utanför altandörren.
Misstänker att detta är barnens hämnd för alla konflikter vi haft i veckan.



Jag funderar på att göra ett inlägg om fördomar.
Fördomar är kul för oftast är de just som det låter..en fördom.
Vill bara varna känsliga att INTE läsa mitt ev kommande inlägg om detta.
 Har inga planer på att försvara inlägget på något vis.

Kramen!

7 kommentarer:

sylvia sa...

hei
å det er vansklige dager når det er begravelse for så unge mennesker,
føles urettferdig,stakkars familien.
men å så nydelig en snømann,
hehehe ja kan tenke meg du vil bli skremt når du ser han om natta.
å det snr å snør å låser her,å med -6 blir det masse snø..
må ta slutt ja.
ha en god kveld,
klem fra sylvia

Bibban sa...

hmmm låter spännande;)) men snögubben var väldans fin:)
Kram

Livet på Berget sa...

Man ska inte behöva begrava sitt barn, det är inte mänslkligt. Har ofta funderat på hur folk fortsätter att leva. Om Mini dör är jag helt övertygad om att jag också dör, det finns inget annat alternativ. Dit hon far ska jag också så är det.
Ser fram emot ditt inlägg om fördommar, jag ska helt klas läsa:). Fördommar ska tas med en stooor portion humor det är det enda man kan göra åt det.
Ha de gott!
Kram
/Sara

Nattmia sa...

Jag kommer att läsa nästa inlägg ;-)

Usch för en sådan begravning, inte kul att gå på begravning i vanliga fall men när det gäller en sådan ung människa så är det än mer hemskt.. :-(

Snön vill vi ha bort NU helst men tyvärr så lär det nog dröja..

Kramar
Mia

pysseltanten sa...

Hihi....skulle vilja se dej när du går opp mitt i natta....=))))
Ja..jag säger bara...FYYYYYY F-N!!!
Jag e såååå trött på detta nu....
Ska dessutom jobba hela helgen, så jag måste ut på vägarna...o dom e INTE roliga här ute där vi bor....

JAG kommer läsa nästa inlägg...o säkert garva en heeeel del....=))))
Kraaamizar Git

Roses, angels & white homes sa...

hej! ja sänder mina tankar till er alla denna dag. Inte kul att gå på begravning, speciellt om det är en ung person. Ha det så bra och en bamse kram får mig

Nyanser av vitt sa...

Oj det blir spännande att läsa ditt nästa inlägg.
Ha nu en mysig helg
Kram Agneta