lördag 13 februari 2010

Barn vs vuxna!


Flög upp tidigt idag, barnen skulle tävla i pistolskytte.
Att ha med 4 barn varav de två äldsta tävlar medans de två yngre får vänta o vänta är en konst.
Normalt sett går det bra för då mutas det med fika o godis men idag låg nerverna utanpå oss alla.
Vi vuxna morrade åt samtliga barn o barnen provocerade för allt vad tygen höll. (enligt oss..)
När vi kom hem spred vi ut oss i olika rum, ljuva tystnad!

Alla hjärtans imorgon, hoppas vi alla är på bättre humör då ;)


Ha en skön Lördag alla!
Kramen!

8 kommentarer:

sylvia sa...

hei.
ja sånn er det noen ganger for oss alle,
klem fra sylvia

Luiza sa...

Hej, min vän!

Jag hoppas du får en underbar dag imorgon!

Jag blir grön av avund , för den där plåtskylten....
Sååå himla fin!

Kramar/
Luiza

Hanna sa...

ja så är det ibland, har själv fyra och vet hur det kan bli.
Ha en bra lördag.
Kram
Hanna

Tina sa...

Hej!!
Ja, ibland är det lätt att hålla sig för skratt!!
Jag har ett barn, men känner så väl igen mig i ditt inlägg =)
Hoppas er kväll blir lugn & fin med fnitter & skratt!!
Varm Kram till dig från
Tina

lottens vita och gröna sa...

hej going där, så spännande sport de utövar jaaaa familje liv är verkligen en prövning ibland, fniss! idag tog jag med mig en av tre...det var så lungt och skönt med en dotter och mor dag och inga brosor med, hihi!
varmhjärtekram lotten

Farmor Agge sa...

Ha en skön lördag kväll!!!:)
Kramiz

Fröken Vit sa...

Hej!

Ja, ibland är det inte så lätt att ha familj.
Känner igen mig såå mkt i det du skriver om kylan och bilen bl.a.
Du har en trevlig blogg med härliga bilder!

Vill du vara med i utlottningen av ett somrigt armband och en söt necessär i päls, så kika in till mig.

Kram
♥♥♥Fröken Vit i Madickenhuset♥♥♥

Desirée sa...

Haha ja det är skönt att få "höra" tystnaden ibland:)

Önskar en bra alla <3 dag!

Kram Desirée.