måndag 15 februari 2010

Avgjort!!

NU har jag dragit de 2 lyckliga vinnarna!!
Sååå spännande att jag nästan måste ta ett glas vin först för att lugna nerverna! :)

Ljuspåsen går till....
Marie med bloggen Handgjorda Drömmar


Doftkudden går till....
Elsa o Helena med bloggen elsa o helena

Grattis!!!

Bägge vinnarna ombedes skicka sina adresser till min mail ljuvligtlantligt@live.se så kommer vinsterna på posten!

------------------------------------------------


Nu till något helt annat.
Jag lovade ju visa vad jag fick o gav på alla hjärtans..
Denna ur-söta ängeln o looove-ljuset fick jag av blivande maken o barnen.



Barnen fick varsin stress-boll.
Mycket passande tyckte jag o barnen lekte med dem heeela dagen.
Man kan även kasta dem hårt på någon utan att det gör ont..fast vad är syftet då?
Nåväl..de blev glada :)



Blivande maken fick nytt skiss-block och kolkritor.
Han är en fena på att skissa..laga mat, städa, fixa grejor, renovera, allt inom teknik mm etc bla.
Tur han är bortrest mycket så jag har NÅGOT att gnälla på! (lilla perfekta människa..grrr)


Nu ska jag natta barn, hänga tvätt, äta godis, titta på tv, göra en natta-macka o annat gott=onyttigt/fett-valk-framkallande.

Have a nice evening!

Kram

9 kommentarer:

Nyanser av vitt sa...

Grattis till båda de lyckliga vinnarna.
KRAM Agneta

Sari sa...

Grattis ni lyckliga vinnare!!
Vilka fina Alla Hjärtans Dag- presenter ni har gett varandra!
En sådan stressboll skulle jag behöva!!
Jo, hjärtan hittar man lite här och var hos oss också!
Ha det bra!
Kram Sari

Handgjorda drömmar sa...

Åh, vad jätteroligt att jag lyckades knipa 1:a vinsten!! Nu får nog jag ta ett glas vin o fira ;).
Tack så hemskt mycket!!!!
Mailar min adress till dig.
Många kramar Marie

Nattmia sa...

Grattis till vinnarna :-)

Så söt ängel och fint ljus du fick..

Kram Mia

Annbritt Schmützer sa...

Grattis till vinnarna till så vackra saker!

annbritt

hemma hos lilla mej sa...

Gomorron!Vilken söt ängel och ljus du fick.Glöm inteatt det ärsemeldagen idag.Ha en härlig tisdag vännen Varmkram Rita ♥

Roses, angels & white homes sa...

Grattis till dom lyckliga vinnarna. Så fina saker du har fått, ängeln är jätte söt. Ha en bra dag kram

Tina sa...

Stort GRATTIS till de lckliga vinnarna!! Ni har verkligen tagit hem underbara priser!!!
Kram Tina

Det Ljuvliga i Livet sa...

Gud så söt liten ängel!