fredag 1 januari 2010

Vinnarna är...........


1:a pris går till:
Mia med bloggen "Nattmia"


2:a priset går till:
Luiza med bloggen "Feelings"



3:e priset går till:
Lena Idbrant (mail) .


Grattis tjejer!
Maila mig  era adresser på: ljuvligtlantligt@live.se  så kommer priserna som ett brev på posten ;)
_____________________________________________________

Hoppas alla haft en bra nyår!
Vi hade det mys med god mat o trevligt sällskap.
Fick även sååå fina gejor av min mor, ska visa er..sen..lat..idag :)


Igår tänkte jag mycket på alla barn/ungdomar som har det svårt på helger o högtider pga de vuxnas alkoholintag.
Jag lider så otroligt med dessa otrygga barn som får uppleva misshandel, övergrepp mm i sin egen familj!
Grrrrrrrr..............

Kramkram o God Fortsättning











10 kommentarer:

Feelings sa...

Men ååååh, vad roligt!!!
Jag vinner sällan , så det här känns så roligt.
Känns som min förkylning släppte en aning, när jag blev glad...

Mitt nyårs firande var hur trevligt som helst, liksom du, njöt jag av trevligt sällskap och underbar mat!

Håller med om ditt sistnämnda. Inga barn ska behöva tåla sån behandling.

Ha en bra kväll, så mailar jag dig sen.

Kram/
Luiza

Helen sa...

God Fortsättning!
Grattis till dina vinnare till de fina priserna. Jag håller med dig man lider med alla som far illa i dessa tider. Ha en fortsatt bra helg.
Kram/Helen

hemma hos lilla mej sa...

God Fortsättnig.Grattis till vinnarna.1000 tack för en mysig tävling.Jag håller oxå med er .Jag lider så himla mycket när barn mår dåligt och lider i dessa tider.Dom har ju inte bett om att få komma till världen.Ha en skön kväll vännen.Jättekram Rita.

Nyanser av vitt sa...

Hej Git
Grattis till de lyckliga vinnarna i din fina utlottning.
Håller med dig om alkohol och barn.
Sköt om dig
Kram Agneta

Gunilla sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna. Du har ju fantastiskt fina priser.

God fortsättning på det nya året.

Kramen/Gunilla

Hanna sa...

Grattis till vinnarna.
Ja jag tänker som du när det gäller barn och alkohol.
Jag jobbar i barnens värld och man kan bara innan lov och högtider vilka barn som skall få det jobbigt.
Kram
Hanna

Nattmia sa...

Åh vad kul.. Tack snälla du.. Skall genast skicka min adress till dig..

Ha nu en God Fortsättning..

Kram Mia

Nattmia sa...

Glömde ju svara dig på frågan om min klänning/tunika..
Den har jag köpt på Ge-kås i Ullared i höstas :-)

Kram igen.. Mia

LenaS sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna!
Önskar dig en fin fortsättning på det nya året!
Kramis/LenaS

Livet på Berget sa...

Hej där och god fortsättning! Grattis till vinnarna. Lät som ni haft ett skönt nyår. Själv missade jag tolvslaget. Mini skulle sova och ville att jag skulle se lite film med henne. Att krypa ner bredvid henne och lyssna på film = mamma sooooover och ungen kan i stort sett göra vad hon vill:). Vaknade inte ens av alla bomberna (obs jag var inte full tillhör inte den där skaran av föräldrar som festar med barnen närvarande). Tja så var det med de nyåret, jag var ialla fall jäkligt pigg imorse:).
Kram
/Sara