måndag 11 januari 2010

Vardag...nya visioner!


Men åhh..så var det vardag igen.
Jag tyckte att jag tog tillvara på Julen o mös så att det stod härliga till men ändå så svischade det förbi utan att jag hann blinka.
Kanske var det sonens kräk-fest på julaftons kväll som tog bort lite av myset, kanske är jag bara girig o vill ha MER JUL i vanlig ordning?!

Hur som helst så ser jag framemot nya roliga saker nu, tex:

*SPORTLOVET -"Mamma, VAD ska vi GÖRA på lovet!?" *press press*
*VÅREN -fast då brukar jag bli lite deppig :(
*PÅSK -hittar ej de gamla påskäggen som jag tänkte pimpa! Grr...
*SKOLAVSLUTNING -2,5 månader tätt tätt TÄTT tilsammans med familjen *Mediterar*
*SOMMAR -inser att bikinin krympt över vintern, sjukt dålig kvalité nuförtiden  :((

Men BILEN..ja DEN går bra iallafall!

Kramen på er


7 kommentarer:

Virrpanna sa...

tänk vad jag skrattar när jag läser din blogg :D
Såå mycket humor och kommentarer.

Kan bara säga att det här livar upp i mörker och kyla.

Feelings sa...

Ja, bilen går alldeles utmärkt, och den är ren...ja, renare än på vintern iallafall...

Visst är det usel kvalité på badkläderna =( , jag förstår inte att det är tillåtet att sälja så dålig kvalité ;D

Ha en god natt!

Kramar/
Luiza

lzomaha sa...

Allt e bara bra vännen - tack föra tt du frågar. Lite mycket att göra just nu - skrivandet har kommit av sej - men jag återkommer - lovar. Ha det jättebra - o kram /LEna

Nattmia sa...

Håller med om kvaliteten på bikinis, den är urusel nu för tiden.. ;-)

Ha nu en bra sovnatt och en härlig tisdag..

Kram Mia

hemma hos lilla mej sa...

Gomorron!Idag är det slut på sovmornar.Idag börjar Änglarna skolan så det blir dom gamla vanliga rutinerna igen.Sitter och myser med gott kaffe.Ha en skön tisdag vännen.Varmkram Rita ♥

Livet på Berget sa...

Hahaha, ja du har mycket att se fram emot ser jag:). Ja visst är det dålig kvalla, har samma problem fast åt andra hållet min bikini är för stor (köpte den då jag var gravid) så jag fick köpa en ny nyss eftersom jag tvingas vara på badhuset med Mini jämt. Det är ångest det där med badhus, usch, man liksom rusar från omklädningsrummet ner i poolen och där är det bara huvudet som sticker upp, sköööönt.
Ha en bra dag
Kram
/Blyger

Nina sa...

Du är rolig!!! *ler*
Ha en trevlig tisdag
Kram Nina