fredag 29 januari 2010

Utlottning!


Jaha alla damer  tjejer, nu är det väl ändå dags för en liten utlottning som piggar upp oss i vintermörkret!?


 1:a pris är en hemmasydd Ljuspåse med ett zink-kors.

2:a pris är en liten doft-kudde (ej hemmagjord)

För att deltaga gäller följande:

1 lott= Skriva en kommentar i detta inlägg.
2 lotter= Skriv kommentar +länka hit från din blogg med någon av bilderna.

Ps. Har du ingen blogg så glöm inte att skriva din mail-adress!

Dragning den 15:e februari (påminn mig..dement!)

Lycka till alla!

---------------------------------------------------------------



Denna Ljuspåse har jag sytt åt min mamma, hon älskar/är besatt av Madonnor så jag hängde på en liten Madonna-berlock.
Jag ska posta den i helgen mamma så håll ut!! :)


Ha en skön Fredagkväll alla!

Kram på er!

89 kommentarer:

Helen sa...

Hej!
Jag vill hemskt gärna vara med i din tävling, vill vinna båda priserna, jätte fina. Jag länkar naturligvis till min blogg också. När ska du ha dragningen?
Ha en trevlig helg.
Kram/Helen

Crea Diem sa...

Klart jag vill vara med och tävla....hoppas! hoppas! hoppas! :)

Nattmia sa...

Så fin ljuspåse.. Klart man vill vara med och jag slår till med två lotter så alltså kommer en länk finnas på min blogg..

Njut av fredagskvällen..

Kram Mia

Gunilla sa...

Hej Git.
Tack för din kommentar.
Jag vill ju gärna vara med på din utlottning hoppas naturligtvis på
turen men den är väl obefintlig:o)
Du gör ju fantastiskt fina saker jag bara älskar det du gör.

Länkar med bild.
Ha det gott
Kramar i massor/Gunilla

Kirsebær sa...

Så fine ting du lodder ut!

Jeg blir veldig gjerne med i trekningen, og tar 2 lodd da jeg også har linket i min blogg. :o)

Ønsker deg en riktig god helg!

Livet på Berget sa...

Jippi! Vad kul att få tävla om en av dina fina ljuspåsar! Doftkudden är ju ursöt. Jag länkar så klart och håller tummarna.
Ha de gott!
Kram
/Sara

Virrpanna sa...

Ooops, självklart så vill man vara med, men burkar ju vara den som får niten.
De här med att länka är jag inte så bra på än... får väl öva på något annat först.

Trevlig helg /Virrpanna

Susanna Lorraine sa...

Hej!

Såklart jag vill vara med och tävla, roligt roligt =)
Ska givetvis länka dig också.
Trevlig helg =)

//Susanna

Desirée sa...

Wiiihoo var det första jag tänkte... Tävling, det är min grej det, Dessutom så har jag länkat till din sida sen jag första gången såg den för att jag tycker så mycket om den och för att det är en av mycket få bloggar som jag verkligen läser för att du är så rolig och ärlig, precis sådana människor som man önskar att man hade fler utav i sitt liv, såna som säger vad dom tycker och tänker och dessutom på ett roligt sätt vilket jag värdesätter, vardagskomedi det kan ju inte bli bättre! Jag tänker inte sitta här och fjäska för att vinna utan jag är precis som du eller ja.. som jag tror att du är, öppen och ärlig, man kommer ju ändå längst på det, även om jag som alla andra helst ser att jag vinner haha :) nä nu ska jag inte bli för långdragen heller för då är det lätt att man tröttnar på att läsa det man skriver! Önskar dig en trevlig helg. Kram Desirée

Desirée sa...

Tack för din snälla kommentar :) ja fisk och skaldjur är så himla gott och jag tycker nästan synd om de som inte tycker om det och ketchup jaa inte tillsammans då alltså Uuuhh haha... Vad bra, tycker att du ska köra på, detta är ju ändå ditt race och din blogg så de som inte gillar det behöver ju inte läsa :) hihi jaaa jag hoppas ju att det går lite bra i tävlingen i alla fall :)

Kram Desirée.

hemma hos lilla mej sa...

Gomorron !Vad koj med tävling.Vilka söta ljuspåsar.vill gärna varamed att tävla tar 2 turlotter-Länkar från min blogg.Ha en skön och härlig lördag Varmkram Rita ♥

Luiza sa...

Vilken otroligt vacker ljuspåse du sytt till din mor!!!
Jag sydde ljuspåsar (en annan typ) igår, har sålt en den andra är det bud på =), sååå roligt!

Hur som helst, jag hade ju tur hos dig förra gången och korset jag vann blev beundrat, så jag kör på igen =). Ska själv ha en utlottning inom kort!

Länkar givetvis till dig!

Ha en underbar lördag!
Kram/
Luiza

Vitt hus med svarta knutar sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med och tävla om den jättefina ljuspåsen och doftkudden och jag länkar oxå. Kika in hos mig, jag har oxå en utlottning.
Kram,
Regina

NataljaOblonskaja sa...

hejhej
Självklart är jag med och tävlar.
Doftpåsen var underbar.
//Camilla

rule sa...

Så fantastisk fine premier du har!!! Blir gjerne med:-)
Ha ei god helg!!
Hilsen Ruth

catthie sa...

Hej Git
förstår att din mor längtar efter sin fina påse :o)
Givetvis vill jag vara med och länkar..
ha en härlig lördag.
kram Catthie

Elsa och Helena sa...

Hej Git! Så klart jag vill vara med och tävla, sådana ljuvligheter kan jag inte motstå!
Länkar också:)

Kram Helena

bc owner sa...

Älskar tävlingar!
Vill självklart vara med.=)

Länkar från min blogg med bild.

Mvh Jenny

Kafe sa...

Jag vill gärna tävla om de fina priserna! Jag har länkat på
http://husetisolbacken.blogspot.com/. Tack för all inpiration du sprider via din fina blogg och trevig helg´!

TEFROSSA sa...

Vilka helt underbara priser!!! Självklart är jag med din utlottning. Jag länkar och tar två lotter.

Kram
Lena

spunkan sa...

Absolut Git jag e me... du vet sparrisklockan nitade jag på... men nu jädrans e det nog min tur.. hoppas..:) kan inte med länkningen.. men jaja en lott iallafall..
kram spunkan

Annbritt Schmützer sa...

Ljuspåsen hoppas jag på.Om jag vinner ska jag ställa den i butiken och visa va fint man kan dekorera upp och sätta på din bloggadress !
Jag länkar!!!

ha de gott
annbritt

Anneli sa...

Hejsan.

Vill självklart vara med i din tävlig.
Jag länkar på min sida till dig.

Hoppas på stor tur på dessa fina priser.

Kram Anneli.

Roses, angels & white homes sa...

Hej! ÅÅÅÅ vilka underbart vackra priser vännen det här kan man ju bara inte missa. Länkar själv klart. Vinner man inte kan man kanske köpa? eller? å så fina dom är. Kram

Anonym sa...

Jag vill gäääärna vara med!! :)

FiaLisa76@hotmail.com

Nina sa...

Hej Git
Klart att jag vill vara med... håller tummarna och länkar.
Kram på dig
Nina

Sude sa...

Jag vill vara med

märta sa...

Vilka fina vinster du lottar ut! Klart jag vill vara med i utlottningen. Jag länkar från min blogg!
Nu hoppas jag på tur!
Märta

Anette sa...

Klart man vill vara med och ha chansen att vinna dessa ljuvliga ting!!
Kram Nettan

Nyanser av vitt sa...

Åh vilka fina vinster. Vad duktig du är på att sy. Jag tar 2 lotter
Kram Agneta

Anonym sa...

otroligt fina vinster! självklart tar jag mig en lott! hoppas du får en fin söndagkväll kram Lillan!

mail: litenmentuff@live.com

ANNIKA sa...

Så fina vinster... såklart jag är med i tävlingen...
gustafsson.57@hotmail.com

clea sa...

så tjusigt! jag är jättegärna med!
jag har länkat här:
http://cleaclea.blogg.se/2010/february/15-februari-ljuspase-doftkudde.html
kram, clea

NeMa Design sa...

Ja jag är mer än gärna me och tävlar!!! Jättefina vinster.
Länkar från syrrans och min blogg.
Ha en bra vecka!
Kram Malin ♥♥♥

PS Vi har också en tävling på G, välkommen in till oss!! DS

Sari sa...

Hej!
Självklart vill jag vara med och tävla om så underbara vinster!
Jag länkar från min blogg!
Kram Sari

Anna sa...

Hej! Självklart vill jag vara med och tävla om dina fina vinster.Jag länkar naturligtvis till din jätte fina blogg.Beklagar verkligen det som hänt din väninnas barn,såå fruktansvärt,mina tankar går till er alla.Kram anna!

Hemma hos Alice sa...

Jag vill jätte gärna vara med och tävla om de fina priserna! Jag länkar från min blogg. Kram Alice

As sa...

Hei=) jeg er gjerne med i trekningen av denne skatten. Nydelig, rett og slett.
Tar 2 lodd, jeg=) Linket til konkurransen i min blogg.

Mina Eviga påhitt sa...

Vilka fina priser, självklart vill jag vara med och tävla om dem. Länkar naturligtvis från min blogg.
Ha en bra dag!
Eva

Vita Falkens Lantliv sa...

Så fina ljuspåsar, jag vill vara med på din tävling. Länkar oxå:)
Kram Susanne

Love & be Proud sa...

Jag deltar gärna! :)

Så fint du har det!!! :)

Välkommen till mig du också, tävling pågår! ;)

Lyckoslanten sa...

Vilken fin ljuspåse! Jag vill hemskt gärna dela chansen att få den! Jag länkar från min blogg! Ha en skön dag! ♥ Ann-Lis

Uttan sa...

Klart Jag vill vara med och Tävla om den fina Ljuspåsen!

Jag har länkat till Dej på min Min Blogg.

Kramar Uttan!

Anonym sa...

Så klart att jag också vill vara med och vinna :-)

Vackra saker är en njutning för ögat/ kram Spanaren

Monica sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla och länkar i min blogg
Ha en fortsatt bra vecka!
Kram Monica

Änglarnas hus sa...

Oj såå söta priser!!

jag vill absolut vara med och tävla!!

Jag länkar hit också!!

Kramis Sanne!!

Maria sa...

Fina vinster! Jag länkar till dej.

Kram

Handgjorda drömmar sa...

Hej!
Klart man vill vara med o tävla om så fina saker! Länkar på min blogg.
Ha en bra helg!
Marie

Ia-Maria sa...

Är jättegärna med om utlottningen av dessa underbara saker! Jag länkar från min blogg.

Lotta sa...

Vågar man hoppas på tur. Klart att jag lägger in en länk på min sida och kanske kanske.....

Moonroose sa...

Kikar runt lite och hamnar mitt i en tävling....vilken underbar ljuspåse och den lilla doftkudden är jättegullig. Klart jag vill vara med och tävla om dessa underbara ting.

Länkar absolut din sida.

Ha det gott!
Yvonne

Älskade pion sa...

Hittade in till dig via en annan bloggerska. Fin blogg du har. Klart man vill vara med i din fina utlottning,länkar också. Ha en skön Söndag. Kramar Ulrika

Emma sa...

Är gärna med och tävlar! Lägger en länk på min blogg http://livetsberattelser.blogg.se/

Caramel sa...

Jag vill också vara med och tävla i utlottningen.

Viivu sa...

Jag vill vara med och länkar med bild. :)

Mamma Mia sa...

Jag vill så gärna vinna en ljuspåse vilken bra ide föresten, presenten tar ju så liten plats att skicka till en fin vän,,,,

Anonym sa...

Jag ar garna med :) Kram!
Maria (maria.bmast@gmail.com)

Tina sa...

Men Ååå, vilken underbara vinster!! Jag vill jätte gärna vara med & länkar dig från min sida!!
Hoppas på tur.. jag älskar verkligen vinsterna.. de är så.. MIG =))
Kram Tina från
http://www.tina-livetrhrochnu.blogspot.com

Mollan sa...

Hej
Jag vill jättegärna vara med i din utlottning! Du har så fina saker!
Anneli

Anelias hantverk sa...

Så vackra saker du lottar ut så jag vill gärna vara med och länkar från min blogg!
Ha en bra dag!

Anonym sa...

Lillemor säger vilka fina vinster och vilken trevlig blogg. Min mail adress är lsaa@glocalnet.net hälsningar Lillemor

Anonym sa...

Hej! Kom hit tack vare Luiza! Du har en jätte mysig blogg med fina bilder och kreativ! Hoppas på tur här från Småland. :o)
Ha det bra! Kram Jenny,
jfranzen56@hotmail.com

Fruädel sa...

Oh, vilken fin blogg! Klart jag är med och tävlar om de fina priserna! Kolla in hos mig, har också en tävling nu!
Kramelikram/Tess

Annsan sa...

Hejsan. Vilka underbara priser och en super fin blogg du har.
Jag vill absolut var med och tävla. Har länkat till dig, och även med bild..

Karin / Livsluft sa...

Vilken mysig blogg jag ramlade in på här!:-)
Och sååå gulliga tygpåsar, jag blir alldeles förstummad.Hur fina som helst!Oj,oj, oj!!!
Jag är gärna med i din Tävling och hade blivit jättelycklig om jag vann en så fin påse.
Jag länkar med bild i min blogg.
Psst. Jag har också en GiveAway hos mig...:-)
/Kram Karin

Himlen Runt Hörnet! Sala sa...

Hur kan man ha missat denna blogg?? Den är ju fantastisk!!
Jag är gärna med i utlottningen av den fina ljuspåsen. Jag lägger ut bild och text i min blogg!
Hoppas på Tur!

Lägger in denna blogg i min länklista för inredning och inspiration!

Camillha Fahlberg Himlen Runt Hörnet!

Anonym sa...

Så underbara ljuspåsar du gör. Hoppas på tur att vinna en!!
Kramar Britt
britt.jonesig@telia.com

Millan sa...

Jag vill också vara med och har länkat med bilden på min blogg
http://millanigulavillan.blogspot.com/

Elvan sa...

Hej!
Den här chansen vill man (ju) inte missa. Otroligt fina vinster!
Återkommer till din mysiga blogg inom kort.
M V H!

Anonym sa...

Vill gärna pröva lyckan i din tävling! Underbart vackra priser :)

Trevlig Helg!
Maria/
hatti_fnatti@hotmail.com

Lotta sa...

Hoppas hoppas hoppas
Annars får jag iallafall önska dig en underbar alla hjärtans dar
Givetvis så länkar jag
Kram Lotta

Anonym sa...

Åh skulle vara guld värt att vinna en så fin ljuspåse. Hoppas på tur för en gångs skull och önslkar alla en fin hjärtans dag! Och tack för all härlig inspirationsom man får på alla dessa ljuvliga sidorsusanne.a.karlsson@live.se

farfars stuga sa...

Så fina saker, klart jag vill prova lyckan.
Länkar i bloggen.
Trevlig söndag!
Cia

LenaS sa...

Åh jag är gärna med och tar en lott, kul att hitta till en "ny" blogg med en massa inspiration!
Ha en fin alla hjärtans dag!
Kramis/LenaS

Susanne sa...

Så jättefin påse, klart jag vill vara med och tävla om den. Det där med att länka klarar jag inte av så jag hoppas desto mera tur.
Kram från susannetoner@yahoo.se

evamar sa...

De är jättefina så jag håller tummarna och länkar också här:

http://evamar.blogg.se/2010/february/ljuspase-doftkudde-15-feb.html

Ullen sa...

Så fina, vill gärna vara med i utlottningen

Lovisa sa...

Hejhej, är gärna med och tävlar :) Skulle vara superkul att vinna den hemmagjorda påsen, supersöt!

Min länk:http://topseecret.blogg.se/2010/february/hoppas-pa-lite-tur.html#comment

Mamma Mia sa...

en lott är min , jättesöt ljuspåse,,skulle bli så fint i mitt gästrum kramiz

Ylva sa...

Är jättegärna med och tävlar om de fina vinsterna!

Mailadress:
choklad@gmail.com
Kram Ylva :)

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Hej på dig!
Vilken urmysig blogg du har.
Jag är mer än gärna med och tävlar om dina fina priser.
Jag ska länka hemma hos mig om det fungerar, det har strulat en del mréd bloggen ikväll :O(
Ha det bra, jag kommer absolut tillbaka. Kramis

ElinArmour sa...

Jag är gärna med & tävlar :)
Har länkat här:
http://elinarmour.blogg.se/tavling/2010/february/tavling-hos-ljuvligt-lantligt.html

Min mail är:
elinpantsar@hotmail.com

Else´s Bod sa...

Å.. hoppas att man inte är sen nu!!!!
Jag klämmer in mig på sista spurten! hihi
Kram Lisa.

Therese sa...

Oj, vilka fina ting...
Är glad att jag hittade hit i sista sekunden =)

Vill absolut vara med och tävla :)

Therese sa...

http://tostberg.blogg.se/tavlingar/2010/february/ljuvligt-lantligt-15-feb.html#comment

Har länkat med text och bild i min blogg =)

Ragnhild sa...

Är också med och tävlar!

(Om det inte är försent hihi)

mailadress: ragnhild.winback@telia.com


Kram & ha en fin dag

Gabbies sa...

Hoppas att det inte är för sent att vara med. Länkar: http://coolatavlingar.blogg.se/2010/february/ljuspase-och-doftkudde.html

Hoppas på tur!

gabriella_k@hotmail.com

Bri sa...

Jag är jätte gärna med i din tävling!

Jag har länkat till blogg från min blogg ,så jag antar att det blir två lotter:)
Ha det gott!

//Bri

Anonym sa...

Hoppas det inte är för sent att vara med å tävla:-)

Min e-mail är johansson-77@live.se


Skulle länka till min blogg, men blogg.se strejkar:-(