lördag 9 januari 2010

Stressen kommer smygande..


På måndag börjar jag jobba.
Fördelen med det är att man får tillbaka den där fredags-känslan igen, hela lovet har jag haft söndags-känsla o jag avskyr söndagar!
Nackdelen är att den där stressen kommer smygande nu..
Mannen är bortrest i veckorna så det blir lite* stressigt med jobb, barn, handla, skjutsa hit o dit.
(* "Lite" stressad är egentligen SJUKT stressad, ni vet så att man nästan springer från jobbet ut till bilen, kör som en biltjuv för att sen springa in till barnen/fritids med 3 matkassar i vardera hand med den där hysteriska stress-blicken i fejjan)


Detta fatet är så himla vackert! Tur att jag köpte 2 st.
Kostade 20 kr på Tiger och de är bland de vackraste jag vet..

Jag har förresten upptäckt Tradera, nu är jag fast!!
Så himla typiskt mig att bli helt besatt av saker, pinsamt lättpåverkad..

Kramen till er!



1 kommentar:

Caroline sa...

tradera är något man ska passa sig för =) Men även bra ställe att göra sig av med sådant man inte vill ha längre! Vilken fin enkel lykta!

Kram Caroline