fredag 22 januari 2010

Pysselhörnan.


Har ju lovat visa bilder från min pysselhörna.
Denna är belägen i vår källare så blixt på kameran var nödvändigt.


I flera dagar har jag velat pyssla.
Varenda kväll har jag tänkt"-Jag ska bara hänga tvätten, plocka undan etc SEN ska jag pyssla lite"
Gud vad pinsamt lättlurad jag är......

Leveransen vi väntat på har kommit.
Det var 3 nya plattisar, nu har alla varsin
De större barnen sa "-Åhh shit, wow, Tack!"
Yngsta sonen sa "-Får jag kartongerna mamma!?" :)

Nu håller blivande maken på att dra antennsladdar överallt,blev ju en del om-möblering i samband med detta givetvis.
Härligt med en större tv i vardagsrummet, nu kan jag verkligen se både bild o text.
Dyrt med dessa ålderskrämpor.

Have a nice weekend!



10 kommentarer:

Desirée sa...

Haha vad roligt med barn! de är glada för så lite även om det bara är en kartong. Det var det roligaste jag läst idag!

Mvh Desirée

maja sa...

härligt att man kan bli nöjd med en kartong, kanske blir de bästa programmen där :D

Roses, angels & white homes sa...

Hej! Å det var inte någon dålig pyssel hörna du har vännen, så fint. Kram

sylvia sa...

god morgen.
herlige bilder du viser av ditt pyssel hjørne,
koselig å ha et sånt sted.
wow ja,grattis med tv,blir stas det.
ønsker deg en herlig helg klem fra sylvia

Livet på Berget sa...

Lovely!!!! Underbar pysselhörna, jag fick genast inspiration och kommer nu rusa ut i hallen för att dra fram mina målargrejor och börja tejpa och måla några speglar. Satt här och liksom laddade....tack för sparken där bak! Steg upp 7 och städade hela övervåningen så nu sitter jag här i soffan svettig och jävlig med en kopp kaffe. Men så snälla ni är med barnen varsin platt TV kan tänka att de blev helt lyckliga. Undra om jag skule gå in till stan också kom jag just på, behöver vita sidenband. Hum...vi får se jag borde hinna både måla, och stan idag. Hoppas shoppingturen blir kul!
Kram
/Sara

Nattmia sa...

Härlig pysselhörna du har, det hade jag velat ha en här hemma, får bli när barnen flyttat, om jag orkar pyssla då..

Inte illa att barnen får varsin plattv.. Våra har gamla tjocktv, får bytas ut när de går sönder, hoppas inte alla 4 går samtidigt bara..

Ha en bra dag..

Kram Mia

minvitamin sa...

Vilken ordning du har i din pysselhörna!
Här drar jag grejer fram och tillbaka i hela huset för att hitta en ledig plats,OM jag nu får för mig att pyssla lite.Inte så ofta det händer nuförtiden.
Om jag får till en lika fin och ordningsam hörna som din kanske det blir oftare?

Jo du,det där med kartonger är ett välbekant fenomen och det är inte bara sonen här i huset,även fadern!!!
Antagligen var de bagladies i sina tidigare liv:o och kan inte slänga nåt!

Ha en härlig helg.Kram/S

Sjabbig men chic sa...

Vilken jättefin pysselhörna! Och de där burkarna det står Flower på är ju bara för söta!

Kram Lisa

Inredningsfrun sa...

Hej söta du!!!

Du har fått en lite award av mig, för att du har så härlig å inspirerande blogg!! Kika in hos mig så kan du läsa mer :)!!!

Trevlig helg!!!

Kram kram Inredningsfrun

kullervilla sa...

Vilken mysig ordning du har där du pysslar, i vårt pysselrum råder kreativ kaos:=)) Önskar jag kunde ha det som du.
Kramiz//kullervilla