söndag 17 januari 2010

Pass upp!

Vissa går på yoga, porslinsmålning, gym eller ridning på sin fritid.
Jag och barnen går på luftpistols-skytte.
Ungarna tycker det är skitkul och det ÄR det faktiskt!
Våra måndagskvällar består numera av snabb middag, rallykörning mot skjutbanan o sen pangar jag (MOGET!) och 3 barn loss som värsta cowboysarna i 2 timmar.

Så pass upp alla förövare, kidnappare o annat konstigt folk annars så kanske någon av oss 4 lyckas träffa er o rispar erat smalben med en pyttepytte-liten kula o med lite tur så får ni en rälig (otäck) infektion o DÅ hamnar ni minsann på sjukan eller åtminstone hos distriktssköterskan!!!

(Dock oklart varför vi skulle springa runt med både kulor o luftpistoler på oss??)





I helgen har vi satt upp hyllor som jag pyntat, väntar på en leverans nu i veckan (I can´t tell you what it is yet..my daughter is reading my blog and this is kind of a secret) så ännu mera stök är att vänta.
Tyvärr är blivande maken bortrest hela veckan..igen..så allt får vänta tills helgen :(

Vad har ni gjort för kul i helgen?

Kramkram



8 kommentarer:

Livet på Berget sa...

Haha, ja det är skitkul att skjuta med luftpistol! Alla kan vara med också. Kul med hyllorna! Trist att din blivande är bortrest men man kan ju bli ännu mera kär om man får längta:).
Ha de gott!
Kram
/Sara

NataljaOblanskaja sa...

Låter som om du är en tuff brud i lyxförpackning alltså! Här får man passa sig för vad man skriver annars kanske man blir uppsökt av dig.Haha. Kul hobby.

Camilla

Nattmia sa...

Pistol har jag aldrig skjutit men däremot luftgevär nån gång då min bror hade ett gevär när vi var små.. Han sköt i en klubb och jag bara i källaren där pappa hade riggat tavla :-) Kul så in i..

Spännande med leveransen..

Ha nu en bra kväll..

Kram Mia

Vitt hus med svarta knutar sa...

Om du vill veta vad jag har gjort i helgen kan du kika in hos mig;-)

Här i familjen ägnade vi för några år sedan mycket tid åt luftgevärsskytte. Ungarna var ganska duktiga och fick åka på tävlingar ibland. Skytte är ett bra sätt att öva koncentration.
Kram,
Regina

Lokki sa...

Skal si det høres gøy ut med deg på skytebanen!
Jeg ser det for meg, ja alt du gjør klarer du å formidle med glede og humor!
Håper den hemmelige leveransen kommer vel frem ❥
Ønsker deg en knallfin uke Git!
Varm klem fra Lokki

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

ojj menade ; att .

Anonym sa...

Mamma du kan inte skriva att du också skjuter luftpistol när du inte gör det .. ;D