tisdag 26 januari 2010

Nominerad till Stora Bloggpriset!?


Av en händelse såg jag att jag är nominerad för det "Stora Bloggpriset" på aftonbladet av en kvinna som kallar sig Barabakvinnan, hennes blogg hittar du  HÄR

HUR i heeela friden gick det till?! Jag är inte värdig...........
Givetvis och helt självklart kommer jag inte att vinna något som helst eftersom jag är så liten i sammanhanget
men har för säkerhets skull börjat slipa på ett tacktal så smått:

"Åhh, vann JAG?! *fejkgråt och fejkchockad min*
Jag vill tacka min familj, min skönaste fåtölj, Zoegas kaffe, dotterns kamera och min trogna laptop som gjort detta möjligt!"

Kan tänkas att jag behöver slipa lite liiite till på talet...




Jag undrar varför jag ibland blir så trött när jag sitter vid datorn? Just nu sitter jag o halvnickar som en drogad sengångare...

Kramkram

15 kommentarer:

Luiza sa...

Jaha!!!! Vad säger man?
GRATTIS,GRATTIS,GRATTIS!!!

Vidare vill jag inte höra massa dumheter om att inte vara värdig osv... DUMHETER!
Jätte roligt för dig!!!

Gissa vem som hamnat i Tradera träsket???? MOI!!!Haha! Säljer för fulla muggar! Skickar paket, säljer , skickar paket =D
Kul!

Din krona i föregående inlägg är störtsnygg! Inte undra på att du smeker den hela tiden ....
Ha en underbar kväll!
Kramar/
Luiza

pysseltanten sa...

Meen...GRATTIS!!...o varför skulle inte du va VÄRDIG liksom?...=))
O duuu...
Inte bara HETER vi likadant...såg att du hade en sån där tavla med två vita hjärtan på....SÅN har jag med...=))
O kronan här i inlägget...till blommor...sån har jag MED...=)) hihi...
Tvillingsjälar kanske?....hihi..
Hoppas du inte har somnat nu...
Kraaamizar Git

hemma hos lilla mej sa...

Grattis,Grattis vad skoj.Men nu slutar du att vara dum !!!!Va då inte värdig.Ursäkta hörde du va ja sa eller sover du????????Hihi.Du är Speciell för att du är du och Du är Värdefull.Sovgott dröm sött .Ha en härlig onsdag vännen Varmkram Rita ♥

sylvia sa...

åå så spennende å vel fortjent.håper du kommer høyt,jeg krysser fingre for tur..
ønsker deg en god natt.
natta klem fra sylvia

Livet på Berget sa...

Coooolt!!! Va häftigt, grattis, klart du ska vara nominerad. Jag blir alltid glad av din blogg och här bjuds man på många skratt blandat med mycket trevliga bilder från ditt hem. Tacktalet ger sig nog ska du se;).
Jag är för övrigt helt energilös jag med, har ett fint litet runt bord som behöver målas men det har stått orört i 2 dagar. Har trott att jag håller på bli sjuk eller nått. Det är storm här, jag och Mini höll på att blåsa bort när vi gnetade oss mot dagis imorse. Hennes pappa är i Stockholm så jag har fått massor med bonusdagar, lycka lycka:).
Ha de gott!
Kram
/Sara

Vita små hjärtan sa...

Hej!
Men varför inte! Du har ju en så fin blogg!
Kram Agnetha

Kafe sa...

Även jag vill gratulera till nominieringen! Tycker den är helt riktig så du behöver inte ursäkta dig för den! Hoppas du vinner!! Och tacktalet är perfekt, träna bara så fejkchocken ser äkta ut;-)

Roses, angels & white homes sa...

GRATTIS till nomineringen! KLART du är värd den, varför skulle du inte vara det??? Tack och ta emot och NJUUUUT WOHOOOOOOOOO kram

Crea Diem sa...

Så kul! Ett Stort Grattis!Jag håller på dej....hoppas du vinner!

catthie sa...

Hej vännen
Jätte grattis till nomineringen det är du absolut värd jag håller tummarna.
Även jag är orkeslös - mörkret och den långa vintern får jag för mig.

allt gott till dig
kram catthie

Vitt hus med svarta knutar sa...

Hej!
Vad roligt för dig!! Grattis! Du har en sådan fin, inspirerande blogg och den är så rolig att följa. Nu får vi hålla tummarna för dig.
Kram,
Regina

Livet på Berget sa...

Hej där!
Det gick inte att kommentera inlägget ovan så jag klickar väl här. Så fina presenter! Känner mig lite avis :) men jag är inte så dålig på att köpa presenter till mig själv, alltid nått:). Gud vad jag skrattade åt kinamatsgrejen, har varit med om nåogt liknande tyvärr så har jag lätt för att skratta och då när jag väl börjat mycket svårt att sluta. Jag är som värsta tonårstjejen på de området. Så blev de på kinarestaurangen, mycket mycket ofint och jag skäms verkligen men jag gör så där jämt. Skrattar när man inte ska, hopplöst.
Ha de gott!
Kram
/Sara

Livet på Berget sa...

Hej Git!
Du har råkat ta bort kommentarsalternativet. Gå på anpassa, inställningar, kommentarer, kommentarstandard för inlägg. Där ska "De nya inlägget har kommentarer" vara valt. Kolla att det är så. Annars vet jag inte.....lycka till!
/Sara

Annbritt Schmützer sa...

Aha det va det som va felet ...va jag letade efter kommentarknappen..

annbritt

Smultron på ett strå sa...

Kunde inte låta bli att kommentera detta inlägg också - först och främst stort Grattis, du är väl värd en nominering så klart! Ett tips - öva på tacktalet i duschen, vetja! Duschmunstycket kan funka som låtsas- mick! //Kram Maria