onsdag 6 januari 2010

Målat dörrar...gick åt he-vete!


Oj oj oj vad det gick åt pipsvän..ja rent ut sagt åt he-vete idag med dörr-målningen.
För att göra en lång historia kort så blir det till att vänta till de torkat o sen  troligtvis göra om allt igen fast på ett liiite annorlunda sätt än innan.
Det är inte vanliga trädörrar vi snackar om utan nån jäkla hal papp-variant!
Men skam den som ger sig...
Karmarna blev bra iallafall, alltid något.
Sura är vi!

Nåväl, ska äta god middag strax o det kan ju pigga upp en del (eller inte..)

Kramen på er alla.


14 kommentarer:

Smultron på ett strå sa...

Å vad surt!!! Visst blir man tjurig när det inte blir som man tänkt sej! Men, men skam den som ger sej. Det brukar bli väldigt bra när man ger sej f*n på att göra nåt ordentligt. Kram Maria

Livet på Berget sa...

Irriterande, finns inget värre än att göra om. Det har jag inte tålamod till motivationen ryker direkt. Hoppas ni lyckas och god mat piggar alltid upp tycker jag.
Kämpa på!
Kram
/Sara

Smultronlycka sa...

Å så tröttsamt...
Hoppas du haft det bra under jul och nyår!
Ta hand om dig!
Kram Anna

Sjabbig men chic sa...

Fy, vad ledsamt när man lägger ner en massa tid och så blir det bara skit av alltihop. Usch, stackars er, hoppas att middagen blir kanon i alla fall!

Kram Lisa

hemma hos lilla mej sa...

Vad tråkigt.När man lägger ner hela sin själ och det inte blir bra.Håller tummar och tår att det löser sig.ha en skön kväll vännen.varmkram Rita

Livet på Berget sa...

Jag nu kan jag siffrorna 1-10 och bokstäverna A-F:). Restan av alfabetet får jag säkert lära mig imorgon. Mini fyllde ju 5 nyss och har på två dagar jobbat ut en och en halv bok som handlar om bokstäver och siffror. Med det vill jag inte påstå att hon är särskillt smart för jag tror hon är väldigt normalbegåvad däremot vill jag påstå att hon besitter ett fantastiskt tålamod som är lite ovanligt när man är 5 tror jag alltså. Jag är ju ingen expert och detta är mitt enda barn. Har försökt avbryta henne men hon fräser bara att hon minsann inte ger upp för ens hon kan detta, på nått sätt ser jag mig själv i spegeln här:).
Kram
/Sara

kullervilla sa...

Tråkigt när det inte går som man tänkt sig. Sonen och mannen skulle sätta en ny dörrkarm idag, då sprack väggen som var helt nymålad… Men det är bara att ta nya tag…
Kramiz//kullervilla

lottens vita och gröna sa...

uu stackars dig git, på re igen bara!!! styrkekram kan du behöva//lotten

Nattmia sa...

Åh vad tråkigt att det inte funkade som ni ville :-( Jag vet hur det känns, man blir galen.. Men det blir säkert bra när ni gör om..

Kram Mia

Feelings sa...

Men Git då....
Usch!!! Jag vet precis hur det där känns, helt tröstlöst!!!
Men jag håller med om att man ska vara envis, inte ge upp för fort.

Hoppas det blir bra till slut, men det tror jag säkert.

Ha en underbar dag!
Kram/
Luiza

Njut i din trädgård sa...

Fy vad tråkigt när du lagt ner en massa tid o allt....

Villa nöystu sa...

USch så tråkigt för er. Man blir helt galen när det går så där.
Lycka till med det nya,
kram Petra

bc owner sa...

Det är inte roligt när det blir pannkaka av det man försöker göra fint.
När jag målade om köket för några månader sedan fick jag en grann överaskning när jag vaknade på morgonen.
Katten hoppade upp i sängen när hon märkte att jag var vaken. Hon började kvittra sitt vanliga 'jag vet att du är vaken, ge mig frukost'.
Jag körde ut handen ovanför täcket för att dra henne till mig. Tyckte hon kunde ligga och dra sig med mig en stund.
När jag får tag på henne börjar jag ana att nåt är fel.
Hennes, i vanliga fall, mjuka långa päls var helt plötsligt stel och konstig.
Slår genast upp ögonen och får då se en randig katt med väldigt mycket vita tecken.
Kastar mig ur sängen och rusar ner för trappen.
Kattfan hade trampat runt och legat på TRE nymålade luckor!!

Det var bara att börja om.*suck*

Hoppas dina dörrar blir bra när du får fixat om dem.

Mvh Jenny

Måd - My Precious Home sa...

Ha ha ha....kan inte annat än skratta åt ditt elände....

Du är rolig du, pratar på REN svenska :o)

MYCKET går åt h....e för mig med....

Om det nu är nån tröst :o)

Kram och fram med slippapper och lite ork o tålamod igen :o)

Måddan