måndag 25 januari 2010

Kan inte sluta titta...



Jag har en del kronor, menar inte pengar...utan dekorationskronor..
Alla är fina men denna är speciell, kanske för att min älskade köpte den åt mig men oxå för att den är så söt!
Tror det är den bulliga formen som gör mig besatt.
Den står på en hylla i köket brevid den nyinsatta tvn, men snart anmäler den mig för ofredande för jag pillar, klappar o tittar på den hela tiden *småkär*



Min 2:a stora förälskelse är mina stoora hjärtan i fattigmans-silver, nu har de parat sig o fått en underbar Pumpa i just fattigmans-silver.
Den springer jag oxå o stirrar på, gullar lite o myser i största allmänhet.





Det var allt jag hade att rapportera från Skåne den här gången, over and out!

Kramen


5 kommentarer:

Nattmia sa...

Den kronan har jag med hemma.. Den fanns i två storlekar och jag köpte den mindre.. Jättefin är den :-)

Ha en goer tisdag..

Kram Mia

hemma hos lilla mej sa...

Jag har oxå den kronan.Tycker att den är kanofin.Ha en skön tisdag varmkram Rita ♥

Livet på Berget sa...

Så söt den är kronan och fattigmanssilver pumpan. Älskar sådana där små saker i fattigmanssilver och ljuslyktor. Men på senare tid har jag börjat fråga mig hur många ljuslyktor man egentligen behöver.......slutade räkna när jag kommit till 40 på övervåningen. Varför ska man alltid överdriva.
Ha de gott!
Kram
/Sara

Roses, angels & white homes sa...

Hej! Underbar krona mm du visar, har inte en sån i mitt hem. hm. hihi måste fixa en sån senare. ha en fin dag kram

Crea Diem sa...

Ja dom är ju så fina....kronorna! En "krona" har stått på min önskelista lääääääänge!