måndag 4 januari 2010

Grattis min blivande...


Idag tröttnade jag på "julgodis-skänken" så nu åkte allt väck och blev ersatt av lite annat kraffs såsom ljus, spets o gamla böcker.


Jag är lite kär i dessa ängla-vingar som man kan fästa på vad man nu känner för..ett glas, kruka, min rygg etc


På tal om  änglar så fyller min kärlek o blivande make år idag! (Det är en o samma person..)
Han är så fin, snäll och gullig att man blir helt tårögd.. Inte nog med detta för han är het och rolig också ;)
Han fick detta fina "Edwin Jagger"-rakset o lite annat av oss.
Grattis my love!



Hoppas att ni haft en bra Måndag alla fina!

Kramen


12 kommentarer:

min vita dröm sa...

Grattis till den blivande maken och så passar jag på att önska Er alla god fortsättning på det nya året.

Kram Sari med kompani

Feelings sa...

Grattis till romantikern, vännen och hunken!!!

Visst är det oerhört skönt att få bort julen? Har jag sagt det förr??? ;)

Jätte fina saker du lagt fram!
Fick lite inspiration på min runda hos alla , idag. Inte minst hos dig.

Ha en underbar kväll, med din älskade.

Kramar/
Luiza

NataljaOblanskaja sa...

Oj, vad du är snabb med att slänga ut julen. Brukar tycka att det blir så himla tomt så jag väntar. Men du hade ju fina saker att ta fram istället.
Har kollat in det där raksetet i en affär här i stan. Tycker det är så himla snyggt.

Camilla

Livet på Berget sa...

Grattis till din blivande man! Ta nu och gift er så man slipper skriva blivande, dessutom är han ju ett kap:).Så fint och lyxigt rakset! Du har rensat julen och är less på julgodiset, jag klamrar mig kvar och jular på samt har bakat nytt godis idag. Hihihi, Dessutom tror jag att jag satte in julgranen först av alla också:). Jag är så himla bra på att överdriva:). Här uppe är det bara så jäääääädrans långt kvar till våren så jag har inte brottom. Dessutom firar jag hela tiden att jag får göra precis som jag vill utan nån som hela tiden hackar på mig och talar om alla fel jag gör. Freedom, jiha!
Kram
/Sara

Elsa och Helena sa...

Vilket urläckert rakset...då blev han glad!!!

Ser fram imot att se din "kaffeplats" när allt är klart:)!

Kramar Helena

lottens vita och gröna sa...

oh git så härlig hyllning till din fyllande make, grattis till honom och till dig med dårå, fniss!
sååå fin present!!!
varmkram lotten

Emmas utsikt sa...

Hallojsen! Oj här har jag missat massor, har haft lite bloggpaus. Nog med att bara andas och ta mig genom dagarna. hehe...

Livet är mest upp, men lite ner, pappa är väldigt dålig och klockan tickar. Känner att 50 mil emellan är 50 mil för mycket. Försöker att tänka på det positiva och det som gör mig glad. Du til exempel!
:)

Kom morteln fram i ett stycke förresten? *hoppas*
kram
emma

hemma hos lilla mej sa...

Vilken fin present och hyllning till den blivande maken.Skönt att stäta bort julen.själv har jag bara gran stjärnor och stakar kvar.Ha en skön kväll vännen .Varmkram Rita♥

Nattmia sa...

Wow vilken snyggt rakset.. Kan tänka att han gillade det..

Ha en bra natt och en härlig tisdag..

Kram Mia

Bianco sa...

Hej!
Vilken fin födelsedagspresent din blivande har fått!
Här får julen hänga med ett par dagar till, sen så...
Ha det gôtt och hälsa födelsedagsbarnet!
Kram

Sari sa...

Vilka fina saker du har på din skänk!! Underbara spetsar!
Grattis till din blivande! Du skriver så kärleksfullt om honom!! Så fint!
Min sambo ska upp och jobba imorgon, så han ligger redan... Ska göra honom sällskap nu. Även om jag är ledig, så får jag ju inte sovmorgon för det....
Ha det så bra!
Jag har en liten utmaning till dig!
Men bara om du vill!
Kram Sari

vita zara sa...

Hejsan
Vad vackert krafs du har placerat på din skänk.
Du kan ju alltid gratta din kärlek då, så fint han får i present av dig.
Det är alltid skönt att höra om när människor tycker om varandra.
Ha det bra.
Kram Zara