torsdag 28 januari 2010

Fixat!! Kanske..


Min kommentars-funktion har strejkat sedan igår.
Nu är det fixat, kanske..hoppas vi!
Ni förstår ju paniken, ingen vits med bloggandet utan era positiva/stöttande o söta kommentarer :(
Får ju självklart aldrig dåliga eftersom jag tar bort dem blixtsnabbt *ler*


Efterlysning:
Jag vill köpa fler av dessa, ja inte samma sort såklart.
Skrik till när ni tröttnat på era skolplanscher så kanske de kan bo hos mig?
Gärna med blommor el växter, eller djur eller..ja skit samma, dom e najs allihopa!

NU förväntar jag mig kommentarer! ;)

Kramen till er alla fina




7 kommentarer:

Lilla Provence sa...

Hi hi roliga Git:)
Jag ska spana åt dig)
Dom är väldans najsiga, fast jag har inte en ledig vägg nånstans.
Så jag skickar till puman, om jag hittar:)

Ha nu en underbar helg

Kram Sari
http://www.lillaprovence.se

sylvia sa...

å så godt å få kommentere hos deg igjen..
nydelige bilder du har der,
skal titte etter jeg å.
klem fra sylvia

Nattmia sa...

Puh, vad skönt att det funkar igen.. Det är ju så att bloggar man vill man ju ha kommentarer och så vill man kunna kommentera :-)

Ja de är så fina de där skolplanscherna, hoppas du hittar flera..

Kram Mia

Luiza sa...

Men du, nu har jag letat som en toka, efter nummerskyltar på tradera, hittar inte!!! Jag blir galen! Snälla, berätta , under vilken kategori du hittade den vita med nr 1 på? Den är sååå fin...

Inte ok att du hade problem med dina kommentarer.... Precis som du säger, är det en del, stor del, av bloggandet.

Ha det bra!
Kram/
Luiza

Livet på Berget sa...

Så bra att det funkar. Det är ju så kul med kommentarer, jag håller med. Ska spana efter skolplanscher.
Ha de gott!
Kram
/Sara

Roses, angels & white homes sa...

Ja det är alltid nåt som strular hihi men bra att det löser sig. Tack ja dom var så fina, det är så vackert med "färska" fina blommor, önskar dig en fin helg kram

minvitamin sa...

Skönt att jag kan skylla på att det inte gick att kommentera till dig,fast sanningen är att nån har mixtrat med mina dygnstimmar:O
Det kan aldrig vara 24 timmar kvar på det......Som mest 8..känns det som!

De gamla skolplanscherna är fantastiskt fina!!Och mycket poppis så jag gissar att den som har en o vill sälja kommer att ha råd med en rejäl pubrunda;)

Ha en fantastisk fredagkväll.Kramkram/S