lördag 16 januari 2010

Besatt..


Varför kan jag inte bara göra saker med måtta?
När jag väl får för mig något så blir jag som besatt, uppslukad o lite som en psykopat.
Gud nåde den som stör mig då...de borde förstå att jag SKAPAR ;)
Förra veckan var det Tradera utom rimliga gränser, denna veckan syr jag ljuspåsar eller vad man nu vill ha dem till?





De ligger ute på Tradera men ångrar nästan det för de är så söta!
Troligtvis syr jag 28 nya nästa vecka för att göra saker med måtta är ett begrepp som jag ju ej känner till..
Imorgon ska det sättas upp nymålade hyllor i vardagsrummet, ojoj vad kul det ska bli att fixa o trixa med det, längtar redan!!
Foto kommer så småningom...

Ha en skön helg alla fina!!
Kram



9 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Oj vad söta ljuspåsar! Jag känner igen mig i det där att fullständigt gå upp i det jag gör...det kallas för flow.
Ha en fortsatt skön helg.
Kram,
Regina

Roses, angels & white homes sa...

Tack snälla. MEN vad du skapar å så fina dom är! Duktiga du kram

hemma hos lilla mej sa...

OJ vilka söta ljuspåsar vad gulliga dom var.Ha en skön kväll vänen.Varmkram Rita ♥

Annbritt Schmützer sa...

Superfina !

Sälj dom inte för billigt bara*L

ha de
annbritt

catthie sa...

hej där vännen
super söta ljuspåsar :O)
här har vi också pysslat barnen har sytt & virkat figurer.
kramar Catthie

Livet på Berget sa...

Hej där!
Å hej å hå vad du är snabb. Har var det en hel armé underbara ljuspåsar. Jätte snygga. Men visst är det svårt att sluta när man har flyt i kreativiteten eller godis kvar i påsen:). Kul med hyllorna.
Ha en skön kväll!
Kram
/Sara

Caroline sa...

Supersöta påsar! Så kreativ du är! Dagens pussel fick bli att uppdatera bloggen och baka en mumsig "Smalkladdkaka"

Hoppas du har haft en bra helg! Hälsningar Caroline

Nattmia sa...

Vilka fina påsar..

Låter lite som mig.. Börjar jag med något och det är kul så gör jag det till 100% som tex mössorna jag stickar.. Många blir det.. Fast nu har jag ju på beställning :-)

Kram Mia

Crea Diem sa...

Ja, jag känner igen mig till 100 procent..... jätte fina påsar!/ Leni