lördag 23 januari 2010

Award med utmaning! *skakis*


Jag har fåttt en award av inredningsfrun med bloggen: Ljuvligt-hem och inredning.
Till detta följer en utmaning..eller ja flera stycken till och med! :)


1. Kopiera awarden på min blogg. (done!)
2. Länka till personen som gett mig awarden. (done!)
3.Berätta 7 intressanta fakta om mig själv. (intressanta o intressanta..kan ju klart diskuteras!)
4. Välj 7 andra bloggar att ge den till. (Done, jag ger den till alla..vem som helst får ta den!)
5. Länka till deras bloggar. (Kolla blogglistan?)
6. Lägg en kommentar i deras blogg att de fått awarden. (Samliga frivilliga, ni har den!)



Så..nu till 7 st intressanta, hemliga och farliga fakta om mig:
(Det finns en risk att jag måste avrätta samtliga efteråt! ;)


1. Jag har kraftig bacillskräck, handsprit är min bästa vän! (plågar dessutom resten av familen att ta detta, har flaskor i bilen, väskor, kök, toa o på jobb)

2. Har en viss tvångstanke att räkna bokstäverna på skyltar när vi är ute o kör för att se om det är jämnt eller ojämnt antal bokstäver. (inte konstigt jag blir så trött i bilen kom jag på..)

3. Jag älskar att vara hemma, blir aldrig uttråkad av mitt hem.

4. Jag röker o har inga planer på att sluta.

5. Jag kan inte uttala "Nationalencyklopedin" utan att ljuda fram det som vilken 5-åring som helst.

6. Jag umgås mer med barn/ungdomar än med vuxna, himla massa barn här alltid and I like it!

7. "Häxan surtant" är min Idol! (ett barnprogram men ack så kul!)


KramKram


4 kommentarer:

viktoriaK sa...

vilken mysig blogg du har..gillar din pysselhörna, jag håller på att göra iordning en pysselvrå hemma hos mig...längtar tills det blir klart så jag får pyssla!

Ha en skön helg!

Desirée sa...

Åhhh vad jag vill ha en sån där diskho/vask som du har i köket! tjatar och tjatar på killen att han ska sätta in en och har visat en massa bilder för honom och med min finaste/tillgjorda röst och med hundvalpsögon: ÄÄÄÄr dom inte fiiiina:) haha.. är dom dyra??

Kram Desirée

Livet på Berget sa...

Hahaha, ja vi har alla våra små egenheter så skönt att läsa att andra också håller på med vissa oförklarliga fenomen. Skönt! Mini älskar häxan surtant, ni kanske har samma humor:).
Ha en bra dag!
Kram
/Sara

Crea Diem sa...

Yes! Gud så glad jag blev när jag läste att Häxan Surtant är din idol!! Då är jag inte ensam "som vuxen" att gilla henne! :)