onsdag 2 december 2009

Zzzzzz....



Oj vilken dag!
* Jobbat (några timmar..)
* Köpte tårta.
*Hämtade sonen som fyller 8 idag.
* Fikade med barnen.
* Grävde i en incident som hänt på skolan..Grrrr.
* Plåstrade om dotterns groteska sår på benet (igen), det bara saftar o blöder..*klöks*
* Körde dottern till biblioteket.
* Hämtade min vinst som Sara skickat (ur-fina grejor i ett så sött paket! Bilder kommer..)
* Bokade bord på restaurang.
* Fixade fram rena kläder åt barnen.
*Jagade barnen med de rena kläderna.
*Ströp barnen, tog på barnen kläderna.
* Började slå in klockorna i deras paket.
*Sonen spiller ut mitt kaffe bland paketen, börjar om..
*Kör till resturangen o avnjuter en myyysig fördelsedags-middag för sonen (de bjöd honom på glass med ett litet fyrverkeri i!!)
*Hem, tvätt, lägga barn, skälla på barn, tvätt, räkningar, röja, mm mm mm mm
* MARABOU o Blogg-Me like!!
*Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Kram på er alla!

16 kommentarer:

Vitt o Vältummat sa...

Det var en hel del. Ströp barnen? Hi hi.:-)
ha det bra

Åsa

Roses, angels & white homes sa...

Hej! Tänkte kika o lite snabbt och gratta sonen din i efterskott. Stress, stress vännen. Kom ihåg att varva ner emellan. kram

Uttan sa...

Å vilken intensiv dag, det är ont om timmar och minuter ibland.
Nu ska jag kika vidare här....

Kram!

Hanna sa...

Hahahaha!
Dom små liven... vår 8-åring satt och åt glass i soffan, spillde såklart!! Nu är det finfina stora fläckar där... undrar om hon skulle klara av o tvätta soffan själv... :/

Tråkigt för dig att det blev just Pernillas jul i år då, hade det varit Carolas hade inte jag klarat av o titta :D

Ha en fin adventshelg!
Kram Hanna

sylvia sa...

god morgen.
ny dag å nye muligheter.
travelt du hadde det igår.
å grattis til 8 åringen.
ja noen ganger blir det hektisk.
ha en stillere dag i dag hihi.
klem fra sylvia

Nattmia sa...

Åh vad du hann igår och avslutade mysigt med choklad :-)

Kram
Mia

Shabbycharm sa...

hehe... ja dom dagarna er det många av,eller det var för meg. nu er dom vuksna(heldigvis...hehe)
kram bella

catthie sa...

Hej Git
vilket energi knippe du är :)visst är det roligt
med barn "ibland" önskar ibland man kunde vräka ur sig allt som är pest men det går ju ej då många runt en läser, min dag har varit lite :(

kramar goa du
catthie

Lilla huset på prärien sa...

Ha ha - fasiken det låter ju som det är hemma hos mig juh! :)Fasiken vad roligt. Men visst hjälper det lite att få skriva av sig?!

Kram Jenny

Livet på Berget sa...

Grattis till din 8-åring!!! Vad fint du ordnat med restaurangbesök och tårta! Kul att paketet kom fram. Fnissade lite åt din lista, de var naturligtvis en hysterisk dag men den var också så fylld av livet:).
Ha en skön kväll!
Kram
/Sara

lottens vita och gröna sa...

oh vilken lista du har gjort,
stortgrattis till din son
njut nu av härlig choklad!!!

varmkram lotten

Emmas utsikt sa...

Hihihi, här är det nog många som känner igen sig. Bra skrivet!

Ha en skön och avkopplande helg vännen!
Kram
Emma

NataljaOblanskaja sa...

Haha, du fick ialla fall mycket gjort, hoppas du kunde slappna av till natten så du fick lite sömn i dig i alla fall./Camilla

Gunilla sa...

Riktigt taget ur verkligheten, det blir en bra hemmaserie om hur mammor har det:)
Tusen tack för paketet jag fick den idag. Jag är så himla glad över den.
TACK än en gång.
Ha en riktigt fin Fredag (glöm det du skrivit)
Trevlig Helg

Varma kramar /Gunilla

Sari sa...

Oj, vilken dag.......
Nu är det fredag och jag hoppas att du får koppla av lite ikväll. Det låter som om du kan behöva det!! En Marabou är aldrig fel!!! Mmmmmmmmmm!!!!
Jag vill också passa på att tacka dig än en gång för den finfina klockan!! Den låg i brevlådan idag! Vilket fint paket du gjort! Tusen tack!
Ha en trevlig andra adventshelg!
Kram Sari

Lilla Provence sa...

Hej gumman

ha ha ha ja du, kände igen mig i ganska så mycket:)
Jag tänkte sälja mina barn på blocket för ynka 5 riksdaler igår hi hi,,,,men jag ångrade mig ha ha ha:) Grattis till stor pojken!!!
Så fint du ordnat med allt
En super duper mamma helt enkelt

Ha en skön helg
Många Kramar Sari

http://www.lillaprovence.se</a