fredag 4 december 2009

Vinst o en glimt av mig..

Idag har jag fotat veckans vinster. Jag=turgumma!


Här är jag!
Kisa lite o stirra in i hjärtat på bilden så ser ni mig stå böjd som en ostbåge med en kamera..snygga va!? ;)



Det otroligt vackra hjärtat och söta ljusen är från Sylvia med bloggen "hjemmebest", jag älskar det!
Tack än en gång Sylvia!

Dessa små skönheter är från Sara med bloggen "livet på berget". Åhh jag bara älskar allt Sara, gjort o köpt med stor omsorg, har en given plats på min skänk! (grejerna då alltså..inte Sara ;)
Tack Sara!

Kram Alla!


11 kommentarer:

sylvia sa...

hei.
så bra at det kom like helt frem til deg,
jeg sa de måtte være forsiktig på posten.hihihi.
koselig du likte det.skjønt å se deg speiles i hjerte.
å grattis med ennu en gevinst,tror nok du burde kjøpe lotto å....
ønsker deg en herlig helg.
klem fra sylvia

Annika sa...

Hej, den har jag sytt själv av billigt lakan från Ikea och sen köpt en rundstav att rulla upp den på :)
Fin fina saker du fått.
Trevlig helg, kram

Tusenfröjd sa...

Så kul att du hittade till mig! Du är mer än varmt välkommen att titta in. SÄg bara till när du kommer... det är alltid kul med ett ansikte! Var bor du?
Ha en riktigt härlig helg!
Liv

Livet på Berget sa...

Ha ha jag mig på skänken är ingen vacker syn ska gudarna veta:). Du är en riktig turtjej men turlotter hittar till dem som behöver lite tur. Du har ju varit lite trött å så så jag tror att turen behövde komma en sväng förbi för att muntra upp för det är du värd!
Ha en skön kväll!
Kram
/sara

catthie sa...

Grattis grattis till alla fina saker, det värmer alltid om hjärtat när man har vänner och tur runt sig.
ha en härlig kväll och helg
kramar Catthie

Roses, angels & white homes sa...

Å puss på dig söta du! Tack för alla fina ord jag blir helt rörd! Du är helt underbar själv med vännen, så glad att vi stött på varandra! Ja positiva eller tunga saker i livet är det ju blandat! Tack från botten av mitt hjärta vännen! Önskar dig en super fin helg. kram

Helenas blogg sa...

hej=)!roligt med lite kommentarer då och då=)visst är dom fina fattigmanshjärtarna...har såna själv...kan dekorera vad som helst med dom, men just nu hänger dom i mina minigranar=)ha en skön helg/helena

Hanna sa...

Grattis till allt finr.
Kram
Hanna

Nattmia sa...

Så fina saker.. Man ser dig men ack så dåligt ;-)

Ha nu en bra natt och en härlig lördag..

Kram
Mia

Nattmia sa...

Hej igen!!

Tänkte att jag svarar på dina frågor här..

Jag jobbar natt som personlig assistent hos en tjej som bor ensam.. Har jobbat dagtid hos henne 9 år innan jag började på natt.. Jag jobbar 100% vilket är ovanligt när det gäller inom detta.. Jobbar 14 nätter på 4 veckor.. Lönen är väl hyfsad, man lever ju på ob:et.. Men jag får ut ca 2500:- mer än när jag jobbade dagar och kvällar innan.. Jag trivs med natten även om det kan vara segt fram mot småtimmarna..

Ha nu en bra lördag..

Kram
Mia

"M" sa...

Ja en del har verkligen tur, grattis