tisdag 1 december 2009

Tävlingen avgjord!


Nu kära damer ska ni få resultatet av tävlingen efter mycket skrivande, vikande och blandande.....

Vinnare av Ros-klockan är:
 Gunilla med Norrskenets trädgård

Vinnare av "sparris"-klockan (som ngn kallade den) är:
 Ina med bloggen Inas smått o gott

Grattis till er bägge!!
Skicka ett mail till mig  HÄR med era adresser.

----------------------------------------------

Nu till veckans överraskning, jag har kommit över fler klockor och vill då passa på att dela ut dessa vid sidan av tävlingen till några tjejer som ligger mig varmt om hjärtat:

Ros-klocka.
1. Sara med bloggen "Livet på berget"
2. Emma med bloggen "Emmas utsikt"
3. Christa med bloggen "Angels&Roses"
4. Sari med bloggen "Björnar o praliner"
"Sparris"-klocka.
1. Cattie med bloggen "Fröjder i livet"

(Skicka ett mail med adresserna tjejer..)


Önskar givetvis jag hade ÄNNU flera för jag har så himla många favvo-bloggar/tjejer...ni vet nog vem ni är, men det blir er tur nästa gång! :)

Kram Alla




18 kommentarer:

Sari sa...

Men du, vilken överraskning!!!!!
Sååååå roligt!!!
Tusen tusen tack till gulliga du!
Ja, jag fattar inte riktigt... Är det verkligen sant? Wow!
Kram Sari

Emma. sa...

Hej! ÅÅÅÅÅ tack så mycket wohooo åh så glad jag blir wohoooo tack tack snälla söta!!!!! kram

catthie sa...

AAhhhhhh hör du mig skrika av glädje :)
tack tack tack Git du är för underbar, och verkligen en go vän...
jag vet inte vad jag ska säga har verkligen inga ord för detta...
kramar i massor från mig till dig/Catthie

hemma hos lilla mej sa...

Grattis till alla lyckliga vinnare.Vad skoj.1000 tack gulliga Git för en mysig tävling.Ha en skön kväll vännen kramizar Rita.

Gunilla sa...

Nämän, jag tror inte det är sant. Jag måste titta noga.Jo det står mitt namn.
JIIIIIIIIIIIIIIIIPI. Helt otroligt.
Jag har vunnit, TUUUUUUUUUUUUUSEN TACK vad glad jag blir.
En riktig fantastisk julklapp i förskott.
Bamsekram /Gunilla.

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Stort grattis till alla vinnare:)
Du är visst en liten tomtenissa du så här i adventstider..hihi!
Kram Susanne

Livet på Berget sa...

Men guuuuud Git, vad jag blir glad! Jaaaaaaaaaaaaaaaa, jag som önskade så att jag skulle vinna din tävling och så fick jag en klocka!!!!! Du är världens snällaste och gulligaste. Tusen miljoner kramar!!!! Nu ska jag börja planera vart den ska hänga, tjohooooo.
/Sara

Susanne sa...

Grattis till alla glada vinnare..Kram Susanne

Hanna sa...

Grattis på dej själv! Såg att du vunnit på bloggen Hjemme best. Kramis

Nattmia sa...

GRATTIS till alla vinnare.. Vad snällt av dig att ge bort några klockor till..

Kram
Mia

minvitamin sa...

Du är ju bara såå gullig som delar ut ännu fler "klappar"! Lyckans ostar, ni som vann:)
Ha det så himlagott/S.

Måd - My Precious Home sa...

Grattis alla lyckliga vinnare och så fint gjort av dig att ge bort lite extra "klappar". De blir säkerligen jättejätteglada över den fina klockorna.

Ha det fint och ta hand om dig!

Kramar
Måd

Inas sa...

ÅHHHH! jag vann! Jag kan inte tro att det var sant, måste titt en gång till å det står faktiskt mitt namn, det är väl bara jag med den bloggen, Åh va roligt TUSEN TACK! vad glad jag blir. Du är helt underbar att du också delar ut fler julklappar. Nu får jag en klocka i köket tack en en gång. Ha en underbar kväll och onsdag. goa kramar Ina

Emmas utsikt sa...

*dunk*

Det var ljudet av mig som gick i golvet!

..stum..

Nu är jag alldeles varm i magen, och det är inte stress! Mailar med EN gång!

Tack tack tack och puss och kram!

Emma

Nyanser av vitt sa...

Grattis till alla tjejer som fick varsin så fin klocka.
kramis Agneta

Måd - My Precious Home sa...

Grattis alla lyckliga vinnare!

O så gulligt av dig att ge bort extra klockor :o)

Fin egenskap hos en fin människa!

Kramar och ha det gott!
Måd

Villa nöystu sa...

Tack så mycket för utlottningen. Grattis, grattis till alla vinnarna. Men du är ju bara helt fantastisk som ger bort flera extra klockor. Superduper! Sådna vänlighet!

Ha det så bra,
kram Petra

P.S Ser minsann att du är en liten turgumma oxå. Grattis till det oxå!

rule sa...

Gratulerer til alle heldige vinnere!!! Ha ei flott adventstid:-)