tisdag 22 december 2009

Tävling!

1:a pris
Första pris är denna sötsöta tavla med utsnidade hjärtan!


2:a pris
Vackert stort kors är andra-priset!


3:e pris.
Denna vackra och praktiska skopa är tredje-priset!


Såhär går det till:
  • Anmäl intresse genom att skriva en kommentar.
  • Lägg dig som följare om du ej redan är det.
  • Länka hit från din blogg.

Har du ej någon blogg så skriv din mail-adress.
Man får en lott för varje genomfört "moment".
 (Är du redan följare så har du redan en given extra-lott när du lämnar kommentar.)

Tävlingen pågår tills nyårsafton och vinnare dras nyårsdag.

Lycka till!
----------------------------------------------

 Vill passa på att önska alla en riktigt underbart GOD JUL.

Jul-kramar till er alla!



36 kommentarer:

Feelings sa...

Hej, Git!
Vad mysigt ni har det hemma, utifrån det jag kan se från föregående inlägg, och det innan...

Jag håller på för fullt här hemma, med köttbullar, sill och allt som ska vara med på julbordet. *Pust*

Klart jag är med och tävlar, med såna vackra priser...=). Och jag länkar såklart!

GOD JUL!!! (Om vi inte "ses" innan.

Kram/
Luiza

catthie sa...

Hej Git
åh då har jag 3 lotter :o) för jag länkar så klart, tack för dina goa ord hos mig blir alltid glad av dina besök.
Önskar dig en toppen jul njut med dina nära och kära.
kramar Catthie

Nattmia sa...

Så klart man vill tävla.. Och alla kretierier skall uppfyllas..

Ha nu en bra tisdagskväll så här innan jul..

Kram Mia

sylvia sa...

hei.
klart jeg vil være med her.
nydelig premier,
følger er jeg.
klem fra sylvia

Livet på Berget sa...

Wow vilka priser. Jag länkar och följer och kommenterar och gör vad som helst för att vinna:).
Vill önska dig en underbar jul!
Kram
/Sara

rule sa...

Kjempe koselig konkurranse!!! Jeg har allerede følgt deg ei stund!!! Ønsker deg ei fantastisk fin jul!!! Hilsen Ruth

NataljaOblanskaja sa...

Hejsan,
Klart man vill vara med och tävla
önskar dig samtidigt en riktigt
God Jul/Camilla

Änglarnas hus sa...

En riktigt God Jul och Ett Gott Nytt År önskar jag dig och dina kära :)!!!

Kramis Sanne!!

Sari sa...

Oj, en tävling så här innan jul!!
Självklart vill jag vara med!
Jag länkar från min blogg!
God jul!
Kram Sari

Gunilla sa...

Fantastiskt vilka fina priser. Nog vill jag prova lyckan hos dig.

Länkar naturligtvis.

Varma Jul kramar/Gunilla

Sjabbig men chic sa...

Kommer inte in på din blogg hemifrån så nu kikar jag in när jag är på jobbet och önskar dig och de dina en helt underbar jul!

Kram Lisa

Hanna sa...

God Jul!
Hanna

Smultronlycka sa...

Kikar in och önskar dig en riktigt GOD JUL!
Ha en härlig ledighet!
Kramar Anna

lzomaha sa...

klart att jag vill vara med i den utlottningen. Din sida är fortfarande så himla härlig och jag njuter av att läsa o beundra bilder.
Kram o god fortsättning/Lena

Husmys sa...

Fina saker du lottar ut, vill jag gärna vinna så jag blir följare, länkar, ja allt som behövs för en större chans att vinna ;)
Kram Anneli

minvitamin sa...

Jag vill absolut va med o tävla om dina söta vinster!
Länkar!/S

kullervilla sa...

Tävling, så mysiga priser…klart vi vill vara med. Länkar till dig.
Kramiz//kullervilla

Bianco sa...

Kom ihåg-lista
1. Har lämnat kommentar,d.v.s. vill jättegärna var med och tävla
2. Har lagt till mig som följare av bloggen
3. Har länkat från min blogg

Kram

Anonym sa...

Jag har ingen egen blogg men läser daligen andras och inhämtar inspiration och det är så roligt. Jag läser ofta din blogg och det är spännande att följa ditt liv.
Jag deltar väldigt gärna och hoppas på att vinna. Om jag vinner ska jag ge den söta tavlan till min son som är så kär.
Hälsar Lena

lena.idbrant@telia.com

Crea Diem sa...

Vill gärna vara med i utlottningen....hoppas på nybörjar tur!

AkH sa...

Hej, självklart vill jag vara med i din blogg, länkar och blir följare. Tack för att du påminde mig! Må gott!
Kram Anna-Karin
hemochting

Villa nöystu sa...

Hej, absolut att jag vill vara m och tävla om dina jättefina vinster. Jag länkar fr min blogg.
Vilket elände m kamerablixten, jag kan tyvärr inte hjälpa, är vad man kan kalla för en "teknisk idiot" :-)
Den där godisgranen, det hade varit nåt för mig. Så läckert mumsig...

Ha det så bra,
kram Petra

Flittige hender sa...

Så klart man vil være med i trekninger. Så koselig blogg du har, jeg har tittet meg litt rundt. Fortsatt god romjulstid. Klem :0)
Jeg lager en link om tevlingen din på bloggen min - lykke til :0)

Kafe sa...

Lite sent men ändå i tid anmäler jag mig till din superfina tävling! Jag har lagt mig som följare och länkat! Så nu hoppas jag att nästa år börjar med en trevlig överaskning för du har jättefina priser!

Love and be proud sa...

Jag deltar gärna, blir följare 61! ;)

Välkommen till mig du oxå! Tävling pågår.

evamar sa...

Jag är gärna med och tar två lotter. En länk finns här:

http://evamar.blogg.se/2009/december/tre-vinster-31-december.html

suss sa...

Oj så förälskad jag blev i den lilla skopan!!!
= )

maja sa...

Klart man vill vinna så fina grejer. kommer att lägga dig som följare. Hittade på dig och det är jag glad för via en annan blogg.Gott nytt år

Anka sa...

Vilka fin tavla, den vill jag gärna försöka vinna!

Carita sa...

Hej! Jag är gärna med. Jag la till mig som följare nu :) Underbar blogg.

Har länkat här:
http://caritatavlar.blogg.se/2009/december/3-priser.html.

Ha det gött! GOtt nytt år!

En Mölnbobos Liv sa...

Jag är gärna med och tävlar om de fina vinsterna.

Jag har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2009/december/3-vinster-1.html

info@annakarlsson.se

Anne sa...

Hej! Åh så roligt med en tävling! Jag vill absolut vara med och tävla! Hittade din blogg idag och nu har jag lagt till den på "bloggkoll", så nu kan jag följa dig där. =)

Min mail är: honeyice73@hotmail.com (eftersom jag inte kan länka från nån blogg) Gott Nytt År! / Anne

Frida sa...

Jag är gärna med och tävlar! Jag länkar i högerspalten på min blogg.

Gabbies sa...

Jag är gärna med o tävlar. Blev följare och här kommer länken: http://coolatavlingar.blogg.se/2009/december/tavla-kors-skopa.html

Hoppas på tur!

Skoogstrollet sa...

Nu har jag tassat runt och kikat i de mysiga vrårna. Klart jag vill vinna hjärttavlan, den skulle passa i min lilla samling. Länkar gör jag såklart.

Härlig gran barnen fick och de där lyktorna på Jysk gillade jag också, så en svart pryder mitt granris som står i en zinkhink.

Gott nytt år förresten!

Anonym sa...

Hej! Jag ar garna med :) Tar en lott!

/Maria
maria.bmast@gmail.com