tisdag 15 december 2009

Shopping och kärlek.




Jysk har rea på sina julsaker, det var så gott som rensat på grejor förutom dessa lyktor för 20 kr styck. Köpte några 3 stycken..

Jag försöker bli av med det där fluffiga runt höfterna, idag gick det sådär med karaktären. Det fanns INGEN bra anledning till att inte njuta av en munk och god kopp kaffe efter jobb. Smakade utmärkt!
 Hur kommer det sig att allt som jag gillar innehåller kalorier?!
 Jag tycker att tex blomkål kunde vara fettbildande för det är inte gott. 

Dessa stjärnor för 10 kr styck är inte att förakta, skitsöta faktiskt! Gillar sånt där man kan ha framme året runt för det tänker jag ha med dessa.

På tal om stjärnor..

You are my star, my life and if you just ask me I will become you´re wife!
(Tro nu inte att han inte har frågat..det är bara vi som är sååå sega..:)

Jag saknar blivande maken, han är iväg på jobb långt upp i norrbotten eller var han nu håller hus. Tur att han ska vara ledig i 2 veckor sen så att vi kan gå varandra på nerverna riktigt mycket :)





Ha en skön kväll alla bloggister.

Kram


20 kommentarer:

sylvia sa...

hei Git.
nydelige lykter å helt vidundelige stjerner.
så du går å venter på et frieri du.
er han så treg da??kanskje du kan hjelpe han litt på vei...hihihi...
ha en koselig kveld,
klem
fra sylvia

Anonym sa...

Hej min älskade.
Så fina saker du handlat till vårt hem, hmm har jag inte friat till dig ett antal gånger??
fast ett par av gångerna har det varit så att du skrattat för jag gjort det på ett nördigt sätt..hahaha
hmm får väll göra det på ett sätt som du aldrig kommer att glömma.... funderar....
Har ju haft ett par tillfällen då du varit nervös för att jag skulle göra det inför en enorm folksamling, kanske dax att gå o kolla på en konsert eller liknande snart..Hihi..
saknar dig min lilla snöflinga.

Åhh kom på det ultimata!!!
Git mitt liv mitt hjärta mitt allt.
Du får mitt hjärta att slå hårdare o hårdare,
inte e du bara min älskade utan även min bästa vän.
står på kvä nu när jag skriver detta..
Git.. Vill du gifta dig med mig?

pussar i massor
älskar dig
/Din

Feelings sa...

Men herre gud, Git!!!
Jag kan inte låta bli att kommentera på föregående kommentator....
Jag är alldeles tårögd. Var tvungen att visa min man!!!
Ååååh, vad romantiskt... som på film!


Även om din blivande har tagit all uppmärksamhet, så vill jag säga , att även du visar otroligt fina bilder på detaljerna från ditt hem idag.

Ha en underbar kväll.
Kramar i massor!
Luiza

sylvia sa...

ojjoj.å wow...så romantiskt dette var,så søtt å koselig...
når skal bryllup være,nei noe så herlig,
tøff han mannen din sm frir på bloggen din...
ååå det er sååå hyggelig..
goa klemmen til dere begge.
ta vare på hverandre,
klem fra sylvia

Gunilla sa...

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA säger du med en gång.

Kramen/Gunilla

LjuvligtLantligt sa...

Åhh..men..men..älskling..*rodnar*..läser du här på min blogg?? Givetvis svarar jag JA! Vem kan motstå denna underbara man som dessutom är en riktig pudding! *visslar*
Sååå girls, dagens inlägg handlar visst numera om vårt kommande bröllop?? :)

pysseltanten sa...

Åååååååh så romaaaantiskt...<3
Tänk vad man blir delaktig i här på bloggen...=))
Jag som bara tänkte kommentera att dom där stjärnorna gick jag o höll i..men lade tillbaka då de va lååång kö....VÄRLDSLIGA saker....
Jisses....GRATTIS till er båda.....=)))))
Kraaaaaaaaamizar Git
P.s...gjorde ett inlägg igår, efter att jag läst din blogg...=)))))

Lokki sa...

Hadde ikke bekymret meg så mye for det fluffoga rundt hoftene... Hva med å feire med en munkebolle ❥
Tror ikke det skader altså...
❤ Gratulerer, ja gratulerer så mye ❤
Klem Lokki

Tinka sa...

DÅ har du inte smakat blomkål med dipp. Yum!!!

Nattmia sa...

Blomkål är gott ju.. Fast det är ju inte just det man är sugen på när suget kommer :-(
Ordet Karaktär har inte min hjärna fattad vad det betyder heller..

Kram
Mia

minvitamin sa...

Congratulations:))
Nu får jag nog snart svar på min allra första fråga till dig;
NÄR ska ni bli ett ärbart par??!
Om jag ska kunna komma så lägg det inte i juni eller november,kära du.Är såå busy med ett par andra bröllop just då.

Kram from your soulmate;)

Roses, angels & white homes sa...

Fin fina saker du fyndat. En annan hinner inte med att shoppa känns det som. hihi. Julen här blir ju inte alls rolig i år så vi vet inte hur vi ska göra. Suck men ja allt löser sig väl!Ha det så bra kram

Livet på Berget sa...

Så fina stjärnor och lyktan var jätte fin. Ja det där med kalorier.......men man måste ju kunna få njuta lite av livet också tycker jag. Jullunchen var super mysig! Jätte vacker miljö och jag min nöt hade inte med kameran, orutinerat. Så din make är här i krokarna, då har han lååååångt hem.
Ha en bra dag!
Kram
/Sara

NataljaOblanskaja sa...

Man bockar och gratulerar så mycket. Härligt att få känna sig lite delaktig i allt detta. Känns lite som att man tjyvkikar i någons liv.
Lycka till nu då/Camilla

Bianco sa...

Ååååhhhh vad romantiskt!!! Nu blev den här deppardagen sååå underbar...tänk att bara få komma in här...mitt i ett frieri. Jag gläds med er och int tror jag på att ni kan gå varann på nerverna...;-)
Kram på er!

Nyanser av vitt sa...

Heeeej Git
Vad fint och härligt romantiskt.
Gillar dina stjärnor, munkar gillar jag inte så de har jag inga problem att hålla mig borta ifrån.
kramar och grattis

Smultronlycka sa...

Hej vännen!
Så fina saker!
Stjärnorna är jättefina och de passar ju att ha framme året runt ja!!
Hoppas allt är bra med dig!
Kram på dig!

Hanna sa...

Jag har också funderat på det där, varför kan t ex inte morötter vara onyttiga. Visserligen tycker jag ju mycket om dom , men ändå. Jag ska baka pepparkaksmuffins, mums. Kram på dej

Sari sa...

Du är så rolig, du!!
Ja, först längtar vi efter våra kära. Och när de sedan väl är lediga och man har hur mycket tid som helst med varandra, så går man varandra på nerverna istället! Nej, skämt åsido. Riktigt så illa är det ju inte!
Fina lyktor och stjärnor du fyndat! Jaså, julrean börjar komma igång redan!
Ha det så bra!
Kram Sari

lzomaha sa...

Nu blev hela min värld fylld med ljus o värme. Tack du blivande man som gjorde detta och tack Git för din underbara blogg. Tror att vi alla som läser här vill bilda häck o hurra den dagen ni gifter er. Kram /Lena