onsdag 30 december 2009

Gott Nytt År!!




Kommer att bli en toppen-nyår.
Vi ska äta gott, dricka gott, äta ännu mera gott, smälla raketer, skåla in nya året, lägga barnen, röja,  äta nattmacka i sängen, fundera över varför jag är så illamående, titta på tv eftersom man är för trött för att ens sova..

Kvällens meny:

Kycklingfilé i rosé-gräddsås m hasselbackspotatis, sallad och bröd.

Barnens meny:

 Kycklingspett, Jordnötssås, hasselbackspotatis,sallad o bröd.

Dessert:

Mammas kladdkaka, glass o hemmagjord chokladsås.

Snacks (senare på kvällen):

Ostbricka m alla sorts tillbehör plus godis, frukt mm mm mm..(ÅHH vad kass min mage kommer att vara !!)



Önskar alla ett Gott Nytt år!
 Kram på er alla fina!


16 kommentarer:

Mags Romantiska Smycken sa...

Hej
Har hittat till din underbara blogg, vill tala om, jag har två bloggar,om du orkar kika in;

www.magsromantiskasmycken.blogspot.com
som det låter, romantiska smycken,

https://vindsromantik.blogspot.com
allt det övriga.

Om inte det skulle vara nog, har jag en webbutik;
www.magssmycken.se

Nu har jag en tävling på min blogg
http://vindsromantik.blogspot.com/

Ska nu fortsätta botanisera på din underbara blogg.

Vill önska dej, ett Gott Slut och Gott Nytt År.

Många Kramar
/Maggan

promenader på landet sa...

Önskar dig ett riktigt gott nytt år! Kram Maria

Feelings sa...

Gott Nytt År, min vän!

Hoppas allt du önskar , går i uppfyllelse!

Många kramar/
Luiza

sylvia sa...

hei vennen.
stikker innom for å ønske deg
ET RIKTIG GODT NYTTÅR.

gleder meg å følge deg i 2010.
klem fra sylvia

Mitt Måleri sa...

hej
kikar in för att önska dig ett riktigt gott nytt år...
kramar pia

Måd - My Precious Home sa...

Gott Nytt År härliga tjej!

Önskar dig en underbar kväll och ett lika underbart år!

All my love!

Måd

Tant Brun sa...

Önskar dig ett fint och riktigt GOTT NYTT ÅR
Kram Bibban

Flittige hender sa...

Kjære følger. Jeg synes det er veldig hyggelig at du vil følge bloggen min. Jeg takker for hyggelige kommentarer og ønkser deg et riktig Godt Nytt År.Ønkser deg en hyggelig nyttårskveld. Gleder meg til neste BLOGG år.

Klem fra Grethe

Hanna sa...

Vill önska dej ett Gott Nytt År! Kram Hanna

hemma hos lilla mej sa...

Gott nytt år gulliga du.Ha en fin kväll .Så hörs vi 2010.Varmkram Rita.

Gunilla sa...

GOTT NYTT ÅR.

Kramar/Gunilla

Nattmia sa...

Ha nu ett riktigt härligt
Gott Nytt År!!

Kram Mia

Emma sa...

**Tassade in här en stund, jättefin blogg du har, gott nytt år, kram Emma**

Hanna sa...

Gott Nytt År.
Kram
Hanna

Gårdsromantik sa...

Så mycket gott ni mumsat i er!

*♫•*¨*•.¸¸* GOTT NYTT ÅR! *¸¸.•*¨*•♫*

Kram Maud

min vita dröm sa...

God fortsättning på det nya året önskar vi Er.

Kram Sari med familj