måndag 7 december 2009

Familje-bilder!


Många har bilder på sin familj, nu även jag!
Några av er tycker säkert att vi är lite skygga eller har kamera-skräck, förstår inte alls hur ni menar...


Här ovan ser ni mellan-barnet, en trevlig, smart, lugn, fin kille med hjärtat på det rätta stället.(svärmorsdröm)


Detta är minstingen, under de där små söta händerna döljer sig en humoristisk spellevink med glimten i ögat men som har humör likt ett rivjärn! (om nu ett rivjärn hade humör?!)


Min Blivande make!! Snäll, underbar, smart, go o snyyyyggg. Han älskar alla sorts djur utom katter faktiskt?! Förvirrande med tanke på bilden.. (Svärfars kattunge)


Dottern-vacker som en älva för oss som ser merän hennes händer. Snabbtänkt, intelligent, stentuff (på ett bra sätt, you go girl!) med stort hjärta.


Ehh..hmm..vem tror ni tog denna bilden?!
Ja detta är jag, fast den ofördelaktiga delen av mig..

Såååå nu har ni sett La familia! Hälsa gärna om ni ser oss på stan ;)

18 kommentarer:

Tant Brun sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Tant Brun sa...

Ja nu har vi fått en liten glimt i alla fall...stavade så himla illa i förra kommentaren så därför togs det bort..;)))
Kram

NataljaOblanskaja sa...

Det är lite klyvet det där. Ska man eller ska man inte lägga ut bilder på familjen, ser att du valde en mellanväg o gick halva vägen. Vi får vara glada åt det lilla :-)
/Camilla

vita zara sa...

Hejsan
Jag tycker om dina bilder, de är jättesnygga.
barn bör man kanske inte lägga ut, men för mig och maken som börjar bli gamla stofiler, så är det inte så noga, däremot mina barn, not.
Din kropp ser fin ut, på bilden, jag har själv gått upp i vikt på sista tiden, och det är så tråkigt.
Du frågade om vårt hus är stort, men det är inte alls så stort.Vi har satt in de där fönstren för några år sedan vi har ett så kallat typhus som vi byggde för 27 år sedan, när vi var unga.
Ja som sagt coola bilder, gillar alla, och visst ser man ju att maken är snygg, sen så gillar jag den översta bilden bäst, med rörelseoskärpa.
Jag skulle så gärna lägga ut fler såna, men oftast så gillar inte andra det så mycket, och din är jättefin.
Kram Zara

catthie sa...

:o) du har en härlig familj - visst heter det bilder säger mer än 1000 ord..
ha en trevlig kväll med familjen.
kram
catthie

Emmas utsikt sa...

Hahaha. Vad snygg du är.
Mamma frågade det om det - att du törs visa bilder på barnen, men nja, jag är inte fundersam över det. Vi är ju liksom inte rika och berömda...

kram

sylvia sa...

hehehe,
kjenner prolemet ja,
her i huset er det nesten på samme vis,
klarer å lure dem noen ganger.hihi
ønsker dere alle en hyggelig kveld,klem fra sylvia

Livet på Berget sa...

Fin beskrivning av din familj, låter som ett toppengäng. Men man blir ju toknyfiken på hur ni egentligen ser ut men visst tar det emot att visa sin nuna på bloggen. Ha en skön kväll!
Kram
/Sara

Roses, angels & white homes sa...

Hej söta! Hoppas allt är bra! HAR lite tid att få besöka er. Underbara bilder. Fin familj du har hihi en go familj! NU ska jag kika vidare så jag hinner så många jag kan! Kram på dig söta du

AkH sa...

Hej, fina allihop! Ja, det tog ett tag innan jag visade bilder framifrån på någon av oss. Härligt med en go familj som ni är- vi får väl se om någon känner igen er!
Ha en skön kväll! Anna-Karin
hemochting

Nattmia sa...

Vilka bra bilder på familjen.. Tycer att ni skall göra förstoringar ;-)
Känner igen det där med att inte få med familjen på bild.. Jag finns på väldigt få bilder, står ju hellre bakom kameran..

Njut av kvällen..

Kram
Mia

minvitamin sa...

Hahahaha!!!Jag undrar om jag skulle dö av skrattkramp efter en dag med dig!!!!!Jag är nästan själv helt säker:o
Ha det så gott,du och la Familia/S.

pysseltanten sa...

Hihi...påminner om mina bilder jag la ut..på mina barn vid skolavslutningen i somras...
Tog kort på deras outfits...men fotade från halsen o ner...eftersom jag OXÅ vill behålla anonymiteten...så långt det går iaf...
Kraaamizar Git

Bianco sa...

Hahaha ja du är kul du ;-) Smart sätt att visa la familia utan att visa la familia, men nu vet vi ju iaf hur många ni är ;-)

Lilla Provence sa...

Hej Gumman
jag säger som sara man blir ju toknyfiken.....Visar man får man visa b och c,,,hittade nyss på det,,,,,så fram m resten;)
Nej, du gör såklart som du vill men nyfiken är jag allt

Ha d gott
Kram Sari

Ida sa...

=) Jag är ju tillbaka, missade du mitt nya inlägg med bara några minuter.

Vilka härliga familjefoton, hihhihi. Våra skulle nog se nästan likadana ut. Våra två flickor är överallt och ingenstans så jag skulle knappast hinna ta några modellbilder av dem. Skulle nog mest bli en skymt av håret på sin höjd.

Vad mysigt ni verkar ha det i ert hem och i er familj.
Ha det så gott. Kommer snart tillbaka.
Kramar Ida

Måd - My Precious Home sa...

Hej Gittan :o)

Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu gjorde du Måddan glad och räddade hennes dag :o)

Tack underbara du för det :o)

Du är GULD värd tjejen :o) - *sååååå glad*

Kramar

Måd

Hanna sa...

Ja, okej. Hm, då ska man alltså titta efter händer,händer,händer och boobisar!!! HIhi, jag förstår dej, har inte haft så många bilder på mina barn på bloggen. När de fyllt år tror jag är de enda. Kramis