lördag 28 november 2009

Vilken härlig dag men den är inte slut än..


Barnlediga....
Händer väldigt sällan men idag o inatt är vi det! Vi har shoppat julklappar så den lönen  gick oavkortat till detta, nästan iallafall :)
Har dock ej handlat klart allt men en god bit på vägen.
Nu har vi slagit in julklappar med sällskap av grillchips o öl, väldigt trevligt!
Ikväll kanske det blir utgång, alltså ner på stan med några vänner..men troligtvis sitter vi o gäspar vid 23-snåret o längtar hem efter en nattamacka.

Shoppade även 2 nya bh-ar på Twilfit, jag köper bh-ar endast hos dem för då får man personlig service i form av en vänlig tjej/kvinna som mäter, drar i axelbanden o kollar så den sitter som den över dessa en gång i tiden fasta bröst ;)  samt springer o hämtar en hel uppsjö av olika sorter efter mitt önskemål. Me like a lot! Hejja Twilfit!



Ett av dagens inköp..blivande maken gillade :)

Ha en skön kväll alla.
Kram


15 kommentarer:

Livet på Berget sa...

Ooo så raffig och fin bh! Härligt att vara barnledig, det är jag med och jag gillar det inte alls. Utan Mina är jag halv och förvirrad,
Hoppas ni får en mycket trevlig kväll!
Kram
/Sara

Smultronlycka sa...

Så skönt att ni börjat köpa julklappar!
Man är ju alltid ute i sista stund med det tycker jag :)
Så snygg bh!Färgen var jättefin!
Ha en mysig kväll!
Kram Anna

Shabbycharm sa...

har inte börjat på julklapparne, jag får nestan angst när jag tenker på alt jag ska gjöra före jul.
hoppast bare min rygg holder.
ha en fin 1 söndag i advent.
klem bella

emilias gömmor... sa...

Den bh;n var jättefin! Barnledig är man ju inte för ofta...

Kram Mimmi

sylvia sa...

hei på deg.
så nydelig en bh du kjøpt,
å så herlige ilder du viser her.
deilig å ha kjøpt julegaver,jeg har ikke startet ennu,
takk for at du vil følge meg,
klemmer fra sylvia

Viveka i Bläckhornet sa...

Här har det också handlats klappar så börsen gapar tom :O Men skönt att ha det mesta klart i tid.

Supersnygg BH. De har både bra servis och kvalité där.

Ha en fin advent

Kram Viveka

min vita dröm sa...

Hoppas ni fick en mysig kväll du och din blivande man.

Kram Sari

Livet på Berget sa...

Hej
Ja vi har det som tradition att baka till första advent och så runt påsk ibland också fast då blir det även tunnbröd. Det är hemskt mysigt, och ett hantverk. Nu kan jag allt om hur man sköter en bagarstuga förutom att elda, det släpper inte min far ifrån sig:). Vart han än är så är det en liten eld på gång, det är liksom hans grej:).
Kommer just från affären, har skickat ditt paket så nu kan du böjra bevaka lådan.
Kram
/Sara

NataljaOblanskaja sa...

Guud vilken snygg bh, usch tycker inte om att handla så´na längre. Numer måste man ju mer inrikta sig på att de sitter bra o inget hänger ut! istället för att de ska vara snygga. Kan vara svårt att hitta både och.
Camilla

catthie sa...

Hejsan
bh är super fin, jag gillar verkligen att handla underkläder det är väl en favorit :) blir lite stressad över att jag inte hunnit köpa så många julklappar jag brukar ju vara ute i god tid...men denna gång har det inte blivit så pust..
allt gott till dig kramar Catthie

AkH sa...

Vilken superfin och romantisk bh, förstår att din blivande tyckte om den! Ha en jätteskön 1:a advent!
Kram Anna-Karin
hemochting

Bianco sa...

Tänk om man kunde klona sig, en som fixar och donar hemma, en som köper alla julklappar, en som bakar, en som ser till att man ser snygg ut både under och utanpå, ååå sen behöver man väl en som jobbar och bidrar med lite pengar oxå...fast...det är väl det vi gör var och en ;-)
Fortsätt och njut av 1:a advent!!

Emmas utsikt sa...

Så sexigt! :) Själv är jag bh-lös. Brösten försvann efter sista amningen. Hepp.
Hade gärna varit barnledig idag. Magsjuk... :(

Ha en fin kväll,
Emma

Sari sa...

Ja, verkligen en fin bh! Jag håller med Emma, efter avslutad amning finns inte så mycket kvar som fyller ut en bh........ Trist..
Vad underbart med en barnfri dag! Att i lugn och ro kunna gå och shoppa tillsammans med mannen. Vi skulle ha åkt in till stan hela familjen idag, men de små är så hostiga och snoriga igen... så vi stannade hemma istället. Mysigt det också!!
Ha en fin första adventskväll!
Kram Sari

Roses, angels & white homes sa...

Hej! Oj ni har då handlat ni, gud har bara 2 julklappar klara, det här är inte likt mig. :-( MEN vilken söt BH kan tänka mig att den blivande gillar hihi. tack söta för dina fina ord om bilderna. Ja här har vi sprungit ska du veta hahah,nejdå pyntat har jag gjort men är långt ifrån klar men lite i taget. Ha en fin kväll goa du kram