söndag 22 november 2009

Vardagsrummet får ny kompis..


En glimt av vardagsrummet som jag ej kommer överens med!
 I bakgrunden ser ni en av våra två bokhyllor som är jättefina men åååhhhh så trött jag är på dem!
 Behöver ett SKÅP där jag kan sätta in grejor o gömma saker som jag ej vill ha framme just då..
Efter en rundtur på blocket så uppenbarade det sig, "skåpet" (inte jag då alltså..) det är mörkt men kommer att få sig en ny klädsel av oss inom det närmsta dygnet. Vilken färg behöver jag knappast nämna tror jag ;)
Jag behöver ett "tema-skåp" sa jag till blivande maken, han tittade frågande på mig.. NI vet vad jag menar, en vacker halvhög skänk där man kan ha teman efter årstiden-jul, påsk,sommarbuketten etc.

Just nu har min stackars blivande det i skåpbilen på väg hem o jag nynnar "I´m sooo excited"

Före o efterbilder kommer inom kort............




10 kommentarer:

Emmas utsikt sa...

oooo.... nu pirrar det i magen. Så spännande! Skynda skynda! Och så praktiskt med en skåpbil!

Njut dagen,
Emma

catthie sa...

hej
så nyfiken man blev nu...roligt när man får något nytt - det blir nog jätte fint när du fixat till det.
allt gott till dig kramar Catthie

Hanna sa...

Så spännande.
Kram'Hanna

hemma hos lilla mej sa...

Vad spännande.Så himla kul när man får nya saker.Ha en skön söndag vännen ♥kramizar Rita.

Roses, angels & white homes sa...

Hej! WOWååå så spännande hihi! Ja vilken färg kan du mena?? hihih. Å kan knappt vänta vill SE nuuu! kram

Tant Brun sa...

Ett underbart vackert rum som taget ur en iredningskatalog. Hur bär du dig åt för att få det så fint?
Kram Bibban

Livet på Berget sa...

Ooooo vad spännande! Du brukar ju vara en hejare på att fynda! Ja Mini är mitt enda barn. Kanske en dag man kan få ett till om man har tur, vi ser vad livet ger. Men problemet är att man måste ha en man först:).
Må gott!
Kram
/Sara

minvitamin sa...

Väntar med spänning på att få se "julskåpet", för det blir det väl nu först..

spunkan sa...

oj va spännade :) och va kul att jag hittade din blogg...eftersom du också verkar bo i ett 70 tals hus :) annars e det ju mest dessa sekeskifts villor här ute ... inge fel med det men även fast man bor i ett ljuvligt hus från 1974 ...not ... så vill man ju kunna ha det shabby liksom... och hittar man någon som har typ samma förutsättningar så e det skoj ... och så tycker jag du skriver såå himla roligt :) kram och hoppas du får en bra vecka

Nattmia sa...

Vad spännade.. Skall bli kul att se vad det är för ett skåp du har hittat och se hur det blir när du är klar med det..

Kram
Mia