lördag 21 november 2009

Underbara (Grrrrr) ungar.


Idag har vi varit på ett  inomhus-zoo med barnen några timmar, de har varit där många ggr förr och är normalt sett lugna o fina men idag vet i f-n vad det var med dom!?
 Det ena barnet började böla åt fladdermössen, den andra gnällde att det luktade äckligt, den tredje höll på att kräkas åt en lemur-hane som visade HELA sitt kön som om han hade en erotisk dröm på G..(denna del var dock roande att se en ungdom vrida sig så av äckelkänslor)
 Att sen samtliga fyra barn klagade på varandra hela tiden och hade beslutsångest vid kafeterian fick mig nästan att smälla av!

Efteråt stack vi inom ett stort köpcentra för att göra 2 miniärende o då hamnade jag på panduro (inte aaaaalls meningen ju..det bara råkade ligga på vägen:)
På köpcentrat lyckades det fjärde barnet gå mig enormt på nerverna så sen hade jag lust att sälja dem till högstbjudande alt skänka bort dem.

Nåväl..snart SNART ska de små änglarna i säng, kommer att sakna deras ljuva röster (NOT!)
Nej, tyck inte att jag är en hemsk mamma nu, det är BARNEN som är hemska MOT sin mamma :)



9 kommentarer:

Smultronlycka sa...

Det klart man måste få vara trött på sina barn ibland :)
Kul att du hittade lite fina saker att shoppa iaf!!
Ha en bra söndag och en skön fortsättning på kvällen!Hoppas du får lite egen tid :)
Kram på dig!

Nattmia sa...

Känner man inte som du gjort idag ibland så vet jag inte om man är en normal mamma.. Man blir ju irriterad ibland på sina barn så är det ju och så skall det vara.. Man älskar ju dem lika mycket för det.. Och tur att de är mer goa än än en pina ;-)

Kram på dig..

Kram
Mia

Höstträdgården sa...

HiHi det där känner jag igen,har också 4 barn men de är äldre nu...

Shabbycharm sa...

huff ja jeg mins den tiden så vel...några år sedan nu och jag kan inte seia jag saknar det(ush nu va jag vel ful);O)
ha en skön och lugnare söndag.
kram bella

Farmor Agge sa...

Ha ha...känner igen det där när mina barn var små...:) Klart att man blir irriterad på dom. Konstigt annars.:)Hoppas du får en bra dag!!!Kramiz

Hanna sa...

Ja ibland kan det vara så där med det små.
Ha en bra söndag!
Kram
Hanna

Livet på Berget sa...

Fina fynd. De där GOD JUL bokstäverna är jätte fina!!! Ja barn kan vara riktigt hemska ibland:). Finns inget som gör en så förbannad och inget heller som kan göra en så glad. Hade en liten insident igår, var och köpte kläder med Mini till Mini för 1200 kr (myyycket pengar) hon ville ha en princessklänning vilket vi inte behövde utan vi behöver vanliga kläder. Då ställer hon sig och skriker att hon aldrig får nån ting!! Otacksamma unge! Hon fick sig en rejäl avhyvling i affären så hon blev lite spak. Ibland brister tålamodet så är det.
Ha en skön söndag!
Kram
/Sara

Roses, angels & white homes sa...

Hej! hihih ja känns igen det där med barnen hihi. Klart man blir irriterad som mamma ibland hahha. DOM kan verkligen få en på så BRA humör ibland hihi! Ha en fin söndag kram

Virrpanna sa...

Åååå så jag skrattade när jag läste om dina barn, vet precis hur de är... mina änglar kunde dom oxå när dom va små. Nu är tjejerna stora med eget boende och det händer fortfarande att man vill ge bort dom ;) ändå så är det ju de bästa man har.