lördag 14 november 2009

Sköna Lördag!


Vi har hittat en ny lekstuga åt barnen (se bilden ovan), luftig o fin plus minimal risk för ev rymningsförsök eller bortrövande. ;)

Idag har vi städat och nu ska vi hämta min mor som ska sova över i natt. Blivande maken planerar middagen för fullt eftersom hans uppgift är att passa upp oss damer, precis så som det ska vara! :) (känner ingen annan merän Sari-Lilla Provence som har en sådan man) Vi är lyckligt lottade minsann..eller så är de bara förvånansvärt lättlärda?
Oavsett så önskar jag er alla en skön helg!

Kramkram



9 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Alldeles utmärkt lekstuga.;)
Ha en fin lördag!

kramis Lisa

Luiza sa...

Hej, Git.
När jag läser ditt föregående inlägg, blir jag både glad och tårögd...
Så fint du skriver till din dotter, jag är övertygad om att hon älskar dig också, mer än något annat...
Jag förstår att du fick ett skratt anfall, jag skrattar för mig själv nu, åt hennes kommentar på era sms...

Nu har jag äntligen lagt till dig på min "sidebar".
Kramis/
Luiza

Roses, angels & white homes sa...

Hej! SÅ fin hihii litet lekställe det där. Ha en fin lördag kram

catthie sa...

Hej
vilken härlig grotta att leka i..
härligt att få bli ompysslad av sin kära...det är ju ett givande och tagande.
Ta hand om din mor och mys..
allt gott till er kramar Catthie

Elsa och Helena sa...

En lekstuga helt i min smak...barnen kan inte rymma och framförallt, som du skriver, inte bli bortrövade!! Det sista är viktigast...:)

Kram

Livet på Berget sa...

Åååh så vackert du skriver åt din dotter! Nördigt ja, hihihi, man kan ju ha olkia uppfattning om de:). Hoppas ni får en mysig kväll med mor. Så fint du gjort här på bloggen!!!! Julmys!
Må gott!
Kram
/Sara

Nyanser av vitt sa...

Hej
Vad skönt att bara bli ompysslad. Ha en fin kväll tillsammans
Kram

Hanna sa...

Det där tycker jag ser ut som en alldeles utmärkt plats för barnen. Man kan liksom släppa ut dom när man vill. Nej, jag vet! Såna grindar behövs till vårt sovrum för varje natt kommer 9-åringen och kryper ner hos oss och det blir varmt, trångt och omöjligt att sova.
Kram på dej

Sari sa...

Ja, en sådan lekplats skulle jag vilja ha vid vissa tillfällen! (Hihi)
Jodå, här hos oss har vi en man som lagar middagen till oss varje dag! Jag diskar efteråt, men det gör inget, så länge jag slipper matlagningen! Jätteskönt!
Ha det så bra!
Kram Sari