söndag 29 november 2009

Presenter!


En häftig tråd-bricka..


Vackra ljus, ni vet såna som man inte vill elda på för de är FÖR fina!


Otroligt söta krokar som jag inte har en aning om var jag ska ha, de får snällt hänga där o vänta tills jag bestämt mig..för att sen ändra mig..igen o igen..
Allt detta köpte blivande ma..ja ni fattar vem :)

På tal om att ändra mig..Fy f-n vad trött jag är på vår soffa! Den är väldigt fin men helt VÄRDELÖS att sitta i.
Man måste antingen ligga i den eller sno en fåtölj.
 Skulle man få för sig att SITTA i den så glider man av den sakta men säkert o får dessutom en dyna med sig på köpet.
Vi kallar den hångel o sov-soffa för det är det enda den duger till..
 Någon nyförälskad därute som behöver en egen hångel-plats så är den till salu...
(vi är ju förälskade såklart men barnen är måttligt roade om vi "kör igång" framför dem ;)

Kramkram

Ps. Snart är det dags att kora 2 vinnare till min klock-utlottning så skynda på ni som inte "anmält" er!!
Dragning på Tisdag..


9 kommentarer:

Smultronlycka sa...

Hej hej!
Men åå vad fina grejer du hittat!
Vita och härliga :)
Du jag tänkte på din kommentar hos mig:
om siffrorna i cernitlera!
Du hinner fortfarande pyssla ihop siffror tycker jag ;)
Vi ska ju elda 3ggr till på ljusen,hihi..
Ha en fin vecka!
Kram kram!

catthie sa...

Hej
förstår dig när ljusen är så vackra varför elda upp dem :) Vi har också en soffa "som man sitter bra i" men vi är less, men har ej hittat någon som vi är riktigt nöjd med så det blir att leta lite till...
allt gott till dig vännen
Catthie

Emmas utsikt sa...

Hahahah nu skrattar jag gott! Förstår precis hur er soffa är. Tror vi letade soffa i ett halvår innan vi slog till. Men nästa gång SKA det bli en Howard-soffa. Har trånat efter det tio år.

Gillar den trådkorgen!

Emma

Emmas utsikt sa...

PS ljusstaken är i porslin. Köpte den på rean i Sthlm förra julen. :)

Livet på Berget sa...

Hahaha, ja en sådan soffa har jag också haft, den åkte UT. Så himla fina presenter du fått!!!! I LIKE!
Ha en skön dag!
Kram
/Sara

min vita dröm sa...

Godmorgon på Er,

Jag har också haft en sån soffa...och kuddarna satt aldrig snyggt utan det såg ut som ett smärre kuddkrig i soffan.

Ha en bra dag idag...jag och de små barnen ska iväg till min syster och baka pepparkakor i eftermiddag.

Kram Sari

Roses, angels & white homes sa...

Hej! Å så vackra ljus o vilka fina krokar, så söta. tack för din kommentar vännen! Ja ljuset kommer ju fram på ett annat sätt när det är mörkt. hihih kram

Gunilla sa...

hej. Vilka otroligt fina ljus, de skulle jag inte bränna heller. Bara som dekoration. Jättefina krokar också.Tråd brickan är en verkligen användbar sak, den skulle jag inte ha något emot att ha också.

Ja en hångelsoffa kanske någon därute behöver. jag har nog blivit lite malplacerad i den HI HI:)

Ha det gott.
Kramar/Gunilla

spunkan sa...

haha... ja kanske man skulle ha en hångelsoffa.. ;) jag och min man har ju varit tillsammans i snart 17 år... och snart gifta i 10...den soffan skulle kanske liva upp lite...hihi...nääeee det e nog lagom lugnt med soffan vi har redan .... ha det gött... diggade dina presenter skarpt..kramen