söndag 22 november 2009

Krans-sexuell??



Idag har vi varit på julskyltning tillsammans med mamma, mysigt! Hon hade gjort en krans åt mig o köpt det senaste numret av Jeanne´d Arc Living som jag ska lus-läsa. Tack mamsen!
Kolla in kransen, tyvärr är ljuset SKIIIT men åh vad fin den är.
Blivande maken sa till mig o mor att vi inte är heterosexuella utan numera KRANSsexuella..hahahaha
(jag o mamma är besatta av kransar, litegrann..)


På tal om Jeanne´d Arc så har min mamma en kopia av detta hemma hos sig..hela hennes hem är som taget ur tidningarna.. Avis, jag??  Nähädå, jag trivs så bra med mina bajsbruna 70-tals dörrar och oranga 70-tals ringklocka!! (Lugn lugn nu mina damer, inte hyperventilera nu, det ska åtgärdas..)
:)
Kramkram
 Ps. Jo vårt nya blocket-fynd-projekt håller just nu blivande maken på med medans jag sitter här ;)



13 kommentarer:

AkH sa...

Vilken fin krans! Skall bli spännande att se vad din man gör med Blocketfyndet. Ha en underbar vecka!
Kram Anna-Karin
hemochting

Feelings sa...

Din mor måste ha ett underbart hem...

Vilken vacker krans , nästan såna som jag själv tillverkar...

Ha en underbar vecka!
Kram/
Luiza

hemma hos lilla mej sa...

Vilken mysig dag du och mammsen harf.Jag är oxå med i kransligan älskar kransar.Åhhhhhar nytt nunner kommit ut av den underbara tidningen .Ska jag köpa.Ha en skön kväll kramizar Rita.

Emmas utsikt sa...

Hihihihihi....Inte så dumt att somna med ett leende på läpparna... :)


Kram
Emma

Nattmia sa...

Din mamma är ju äldre än dig och har hunnit lite mer när det gäller inredning och färger ;-) Se det så.. Men ditt hem är inte illa heller sen vill man ju alltid förändra..

Kram
Mia

Livet på Berget sa...

Vacker krans! De flesta bloggare är ju lite kransexuella just nu hihi:). Men du måste ju nästa tjuvfota lite hemma hos mamsen och tjuvvisa lite åt oss, nu är man ju dödens nyfiken på både mors hem, den oranga ringklockan:) och nya fyndet:).
Ha en bra dag!
Kram
/Sara

Sjabbig men chic sa...

Men då är jag också krans-sexuell. Där ser man. Kransen serjättefin ut!
Bilder från mammas hem kanske? Och du ditt hem, det kommer... På sikt;)

kramis Lisa

Elsa och Helena sa...

Hej..."säger som dom andra" kanske lite bilder från din mammas hem! Man blir ju jättenyfiken...:)

Kram Helena

Sari sa...

Hejsan!
Kranssexuell!! Hihiii! Det gillar jag!

Vilket fint kök ni har!!
Och vad nyfiken jag blir på skåpet du skriver om! Ska bli kul att se det så småningom.

"..bajsbruna dörrar och orange dörrklocka" Hmmm..
Jag kan förstå hur du känner för det...!

Ha det så bra!
Kram Sari

Roses, angels & white homes sa...

hej En väldigt fin krans det där o så mysigt att pyssla, måste börja snart själv också! Ha det bra kram

catthie sa...

hej
trevlig dag du haft med din mor och jätte fin krans..
kramar till dig/Catthie

Bianco sa...

Hej!
Vilket fint kök du har!!! Vi bor i ett 70-tals hus sedan flera år tillbaka och vi håller fortfarande på att ta väck allt brunt, lejongult och olivgrönt. Sist åkte det gula badkaret ut...äntligen.

Lilla Provence sa...

Hej Gumman
jaha då sitter man med ett leende på läpparna igen. Var ett tag sen jag var in, har varit bortrest så jag hade lite att ta igen:)Du skriver så roligt jag vet har sagt d förr men så är det. Ert kök är fantastiskt fint:) och du tänk på att Rom byggdes inte på en dag så ha TÅLAMOD som jag säger till mina barn. Själv kan jag knappt stava till ordet hi hi. Gärna lite bilder från mamsen

ha d gott
Kramis Sari