tisdag 24 november 2009

Köket har fått tillökning!

Före.







Efter.

Äntligen en STOR yta att baka på ifall någon skulle orka det någon dag..



IKEA har äntligen samarbetat! Jag tror deras konversation i fika-rummet låter såhär:

(Christer på köksavd) - Du Kerstin, de där populära hyllorna är det en himla efterfrågan på...
(Kerstin på köksavd)  - Ja jag märker det... Mer kaffe Christer?

Idag hade jag gaskat upp mig för att få ett smärre nervsammanbrott på dem men då sa tjejen (inte Kerstin) "-Ja vi har 4 st på lager"  Jag är fortfarande chockad o så fort det ringer på dörren inbillar jag mig att en IKEA-anställd står där för att ta tillbaka hyllorna..



15 kommentarer:

Hanna sa...

Fina hyllor.
Kram
Hanna

Livet på Berget sa...

Dubbel OOOOOOOOOOOOO hyllorna är ju så snygga. Gud vad du gör fint! Men ditt blocket fynd är ju fantastisk, men hur snabb är ni. Ni måste ju ha målat hela natten:). Mycket snygg, vad roligt att se!
Kram
/Sara

Roses, angels & white homes sa...

MEN JAG VILL HA DITT KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖK!!! Åh så fint med hyllorna, jag är så avis! Hm ! hihih Lyckliga du! kram

Roses, angels & white homes sa...

Hö. konstigt det stod att min kommentar publicerades men DEN finns ju inte??? vart tog den vägen!!! Ja ja Jag skrev!!! JAG VILL HA DITT KÖÖÖÖÖÖÖK! Underbart med hyllorna och ja hela köket är fint. Lyckliga du! kram

Roses, angels & white homes sa...

Hhaha nu kom det 2 ggr skumt

hemma hos lilla mej sa...

Wow vilket härligt kök.Mysigt med alla hyllor.Ha en skön kväll och en underbar onsdag kramiz Rita.

catthie sa...

hejsan
så super snyggt det blev, riktigt ombonat, bra tips om man åker till ikea.
ha en trevlig kväll.
kramar Catthie

Feelings sa...

Så himla fina hyllor. Passar perfekt i din atmosfär...
Sååå mysigt.
Men visst är det irriterande när det tar slut på Ikea? För vana tar det också flera veckor att få hem...=(

Ditt förra inlägg...
Inga ord behövs där. Din nya möbel är bedårande.

Kramen/
Luiza

Shabbycharm sa...

Så mysigt och fint kök du har(ståt vit?samma som meg....hyllorna passade perfeckt.
och ditt blocket kjöp,,,, helt underbart.
kram bella

minvitamin sa...

Det blev ju rasande bra det där!Ingvar har allt grejer,han.
Ditt Blocketfynd gör mig först mållös,fast sen vill jag nästan hålla med med Nanne; "jag är så avundsjuk"...300 spänn!
Själv sitter jag å glor på mitt grundmålade vitrinskåp och penslarna torkar in...
Ha det himlagott..iallafall;)

Sjabbig men chic sa...

Ja, lås dörren och dra för gardinerna! För det där blev våldsamt snyggt tycker jag.

Kramis Lisa

Elsa och Helena sa...

Herreminje vilken skillnad det blev med tillökningen...Verkligen ett lyft för köksbänken, hihi. Älskar rena ytor men lyckas själv inte ha det länge:o

Kram Helena

Roses, angels & white homes sa...

Hello! Tack söta. Ja jag önskar också man kunde göra som Pia! Hm men ja hon får väl ha en kurs för oss i sommar eller vad säger du hhihi. Ja gud kändes som benet skulle gå av men nu är det bättre tack o lov. Hhah ja bra att man inte behöver gå i kjol eller nåt nu. Hihih ja fattar inte att det kom 2 ggr men det blir så ibland. Ja du ska vara STOLT över ditt kök, ur fint är det. Ha det bra söta du kram

Ewas Shabby Chic sa...

åhh ge mig ditt kök ;) jättefint .
så snäll din man var som kom hem med granarna .

kram ewa

lzomaha sa...

har en liten fråga: var har du gjort av den hyllan som stod där förut? Är intresserad av den om du vill göra dej av med den.
Köket blev ju hur snyggt som helst. Kram LENA