måndag 30 november 2009

Inlägg om mest ingenting..


Barnen var måttligt intresserade av jul-pynt på sin våning så jag gjorde en ljus-krans o hängde i deras hall istället, vid eventuell vandalisering kommer 3 misstänkta barn att kallas till förhör, jag vet var ni bor!!


Såklart blev det några kransar igår, ska snart sluta tillverka dessa då jag blir mobbad härhemma :(
Men nu är det så att blir jag besatt så blir jag VERKLIGEN besatt o det har jag inte blivit...jag har bara ett visst "intresse" för kransar, många många kransar :)

Gud vad trött jag är, måndagar is killing me!
Kramkram



18 kommentarer:

CaramellePastelle sa...

Trött? Näst intill medvetslös, känner jag mig. Min man ska ta barnens läggning, så jag ska skämma bort mig själv med att gå och lägga mig TIDIGT. Ligga o planera inredningsprojekt i min dagbok, läsa lite kanske...Somna med öronproppar så jag är helt ostörd...Japp. Godkväll o godnatt önskar jag dig!/ Dina kransar är helt ljuvliga, tycker jag! Ha det gott!/Camilla

Nattmia sa...

Ja bäst att barnen håller sig i skinnet ;-)
Fin är kransen så den vågar de säkert inte röra..

Njut av kvällen..

Kram
Mia

Sjabbig men chic sa...

Ja, kransar is the shit just nu känns det som. Älskar kransar!Och dina är jättefina!

Kram Lisa

Birgitta sa...

Hej, sååå vackra bilder och sååå inspirerande! Hälsar på igen och igen och igen....Allt gott!

Smultronlycka sa...

Hallå!!
Men så kul att jag kunde hjälpa dig med bilen så den gick igenom ;)
Grattis grattis!!
Vilka fina bilder och jättefina kransar!!
Ja man blir lite manisk i perioder med att pyssla ;)
Ha en jättebra kväll vännen!
Kram på dig!

sylvia sa...

nydelige kranser du lager,så bare hold på å lage de.
trøtt ja,kjenner til det på mandag,godt det er tirsdag i morra,å de melder litt snø her på torsdag...hurra,
ha en fin kveld,klem fra sylvia

Roses, angels & white homes sa...

Hej! MEN så fiiiiint vännen och vadå mobbad hihhi. Kransar är vackra o man kan göra dom i hur många varianter som helst. Kram

Livet på Berget sa...

Ja men det var ju en bra sak att bli besatt av. Kransar är ju så fint och dina är helt underbara. Brukar också tycka att måndagar är hemska men denna kändes helt okej. Har sovit 10 timmar per natt i helgen så jag kände mig pigg och lugn.
Ha en fin kväll!
Kram
/Sara

catthie sa...

hej
du gör jätte fina kransar, dom får du säkerligen ha ifred...
Ha en trevlig kväll
kramar Catthie

Lantliv sa...

Så svårt att lägga sig på söndagskvällen...du får skicka hit lite kransar...här finns inte en ända.....
Idag blev mitt inlägg också lite konstigt...la in tre foton...så skrev jag bara...men gu så dystert det lät...men låt gå....kul att skriva med underrtryck...
Sov så gott,
kramis Anne-Lee

pysseltanten sa...

Hihi..."jag vet var ni bor..."...=)))
Superfina kransar gör du...o jag älskar OXÅ kransar..av alla de slag..
Köpte på mej en DYR krans med virad jute i helgen...
Men naajsig e den...=))
Kraamizar Git

essemia sa...

Jättefina kransar du gör. Och vilken tur att du redan vet vilka som ev vandaliserar, haha.
Ha en bra tisdag.
Kram Elzie

Nyanser av vitt sa...

Jättefina kransar gör du. Hoppas du är piggare idag
kramis

Lilla kullan sa...

Stor kram från mig.:-) kram

sylvia sa...

hei på deg.
bare innom for å ønske deg en fin 1 desember.
å håper du titter inn til meg,hmmmm....
klem fra sylvia

Bianco sa...

Jag har oxå fått pippi på kransar, har inte gjort några på åratal, men provade i helgen och det var ju jätteroligt! Dina är fina, speciellt den med belysning!

Anonym sa...

Äntligen fått igång min dator igen,saknat och titta in titt som tätt! :-))
Kram/Sofia

LjuvligtLantligt sa...

Hej Sofia!
Ja jag har saknat dig o dina kommentarer!
:)
Ha en skön kväll.

Kram Git