onsdag 11 november 2009

Hmm..kan det vara en krans!?





Pyssel.. Fick inspiration från bloggen Feelings. Tror ni det tog tid att klippa och klistra?! Hell yeah! Men den blev väääldans söt. Hänger så fint i mitt burspråk som jag kallar " punch-verandan" (troligtvis världens minsta)  När jag satt och pysslade kom dottern in.

Dottern:  -Mamma vad gör du??
Jag: - (tittar på henne och ler)
Dottern: - Vänta vänta, säg inget..du gör en krans såklart!





Som vanligt är jag helt chockad över dessa ständiga påhopp!


9 kommentarer:

Västbacken sa...

Fin krans du knåpat ihop.

Ha det bra

Lotta

Nattmia sa...

Vad fin denblev..

Kram
Mia

catthie sa...

Hej
Kransen är super fin, vad roligt med pyssel.
den kommer du att få njuta av i din punchveranda.
kramar Catthie

Sari sa...

Vad fin den blev!! Vad har du använt, ser ut som tuja!?? Jättefint!
Tack för idén att hänga upp en krans i taket!
En sådan krans ska jag också göra, fast med lingonris!

Skulle du kanske kunna hjälpa mig med en bloggsak? Jag ser att du, liksom många andra, har tre spalter att skriva i. Hur gör man för att få det så?!! När jag klickar på Välj en ny mall, hittar jag bara layoutmallar med två spalter..?
Är det krångligt, tro?
Ha det så bra!
Kram Sari

Lilla Provence sa...

Ha ha klart dottern känner till vad "morsan" pysslar med:) Jättefin blev den,,,nu måste jag oxå börja med en krans blir så inspirerad.
Ha d gott
Kramis Sari

Roses, angels & white homes sa...

Hej! Här pyntas det och pysslas! Så fint du gör och ja det tar sin lilla tid ihihi. Jag blir galen med att PYNTA i bloggen,hinner ju inte med nåt annat hahah! Ha en fin kväll kram

Livet på Berget sa...

Så fint du gjort och vad läckert att hänga den i taket! Din kära familj vet nog vad du gillar att göra:). Roligt att du fixat allt pynt själv, det blev verkligen fint och personligt!
Kram
/Sara

Änglarnas hus sa...

Hihi.. ja vad säger man "ifrån barn hör man sanningen".. Fint blev det.. gulligt med alla olika hjärtan!!

Ha det gottis!!
Kraam Sanne..

Inredningsfrun sa...

Så fin den blev!! Kan man få beställa ;-)???

Kram från Inredningsfrun