måndag 23 november 2009

Gårdagens blocket-fynd är klart!

Före



Efter (mysbilder)



(vit-vita bilder)

Kranskullan har varit framme..

Ja då var blocket-fyndet som blivande maken hämtade igår färdigt!
Måla, slipa, pynta-Done!

Blev så himla fint plus att jag fick in både fat, spritflaskor och ljus-grejer i skåpen som slipper trängas i köks-skåpen.
Vi kom på att vi har enormt mycket sprit hemma..undrar vem som ska dricka den för vi verkar då inte göra det. Alla är välkomna :)

KramKram
Ps. Skåpet kostade 300 kr.




18 kommentarer:

Måd - My Precious Home sa...

Men ååååååååååååhhhhhhhhh vilket fynd du gjort och så suveränt fint det blev efter du fixat det :o)....så vackert...

Ibland "ramlar" de bara över en liksom - det är meningen att man ska hitta dem och såå kul att det blev sådär fint...

LYCKLIGA du.....

Ha en fin vecka!

Kram
Måd

Kirsebær sa...

Så utrolig nydelig skapet ble i hvitt!
Det var virkelig et kupp til 300 kr. :o)

Ønsker deg en fortsatt fin uke!

Emmas utsikt sa...

Snyggt! Gratulerer!

hemma hos lilla mej sa...

Vilket fynd du har gjort.Åhhhh vad läcker.ja ibland har man tur,vilket jag tycker du har haft.Ha en skön tisdag kramizar Rita.

Roberta Granada sa...

Hi, I love your blog,I am from Brazil, I have a blog about craft in general and now I'm offering my readers to download the magazine found the net, http://agulhaetricot.blogspot.com, e visit me my blog about food http://alatitacarre.blogspot.com ,visit me, and also appears in my online shop Maison Carré by Tita, http://maisontitacarre.blogspot.com, kiss.

Helenas blogg sa...

oj vilket fint skåp du hittat och vilket fynd du gjort, blir riktigt avis=))

Nina sa...

SÅÅÅÅ fint det blev. Riktigt bra fynd! Kram Nina

min vita dröm sa...

Åhh va fint det blev. Vi har ett nästan likadant i ek...men min man vill inte att vi målar det vitt så det får behålla sin ursprungsklädnad.

Kram kram....jag gillar din blogg very mucho

Farmor Agge sa...

300 kr...!!???billigt!! och jädrar vad snyggt det blev när det blev målat!!!lite avis faktiskt!!!:)ha en bra dag!!kramiz

Lilla Provence sa...

Jag tror jags smäller av sååå FINT!!!
Verkligen ett fynd:)
Jag använder mig av Payson kortbetalning el förskottsbetalning via bankgiro
Kramis Sari

Laila sa...

Snyggt det blev!! Jag har gjort liknande med både skrivbord och säng till min dotter när hon var mindre, men de åkte tyvärr ut, nu när hon skulle göra om sitt rum till tonårsrum :-)!
Ha en bra dag! Kram Laila

Nattmia sa...

Det blev verkligen snygg men jag hade inte vågat göra om ett så fint skåp som jag gillade även från början.. Verkade vara i fint skick..
Men som sagt, det blev snyggt..

Kram
Mia

Roses, angels & white homes sa...

MEN GUUUUUUUD så fin! Vilket fint fynd du har gjort o vad snyggt det är! WOOOOOOW den vill ju jag ha hihi! Allvarligt, det där var kanon bra jobbat, duktig du är med pyntandet o fixandet! KANON bra tjejen! Kram

Sari sa...

Wow, vad fint skåpet blev!!! Otroligt, vilken förvandling! Och billigt var skåpet dessutom!
Ja, du måste vara hur nöjd som helst!
Ha det bra!
Kram Sari

catthie sa...

hejsan
Vilket super fynd du har gjort..och toppen fint blev det. visst är det bra med förvaring och ett snyggt sådant.
kramar Catthie

Gunilla sa...

Himlars vilket fint skåp. Har jag sett det i brunt så har min tanke blivit att det går inte att måla. Det blev ju kanonfint. Och vilken bra förvaring , vi skulle också behöva ett skåp för starkvarorna.

Ha det himla gott
Gunilla

Virrpanna sa...

kan bara säga: att du har gjort ett super fynd som bara blev så fiiint. Verkligen lyckat.

lzomaha sa...

Gratulerar till detta fina skåp och den fantastiska förvandlingen. HURRA så fint det blev. Du är otroligt duktig på det här med inredning - kan man anlita dej måntro. KRAM Lena