fredag 6 november 2009

Fredag!

Fredag! Otroligt skönt trots att jag ska jobba några timmar imorgon också.. När jag kom hem i em så hade den blivande maken hämtat barnen, röjt i trädgården, handlat, städat o gjort fika. Han hade även köpt dessa Jul-tidningarna åt mig!
Helt ärligt så fattar jag inte varför han är så sjukt snäll mot mig, jag får nästan ångest! Vad ska jag göra för honom....hmm.. Får fundera ut ngt innan han slutar för nu har jag ju vant mig vid att bli behandlad som en kunglighet... :)
Ha en skön fredag alla söta bloggisar!

8 kommentarer:

Tant Brun sa...

Va gulligt lilla prinsessan, för då är du inte drottning än då? ;) jag vill oxå ha snöflingor på min blog, var finns dom?
Kram Bibban

hemma hos lilla mej sa...

Han tycker väl om att se dig nöjd och glad......Jag tycker det var charmigt och gulligt gjort.Ha en skön kväll kramizar ¨~~~~~~RITA~~~~~~.

bc owner sa...

Jösses vilken blivande make du har.=)

Var hittar man sådana praktexemplar??
Väldigt gulligt gjort av honom. =) Jag blev rörd bara av att läsa det. hihi

Kram Jenny

Nattmia sa...

Ta vara på din man..

Ha nu en bra fortsatt helg..

Kram
Mia

Livet på Berget sa...

Ja men vart sjutton gräver man upp en sådan där snäll en. Jag tänker skaffa katt istället:). Härliga tidningar!
Kram
/Sara

messan sa...

Snäll make du har och bra tidning också:)Tack för titten!

Lilla Provence sa...

Du är nog säkert precis lika fin mot han;)
Om han är kungen så är ju du självklart drottningen:) var rädd om varandra
Kram Sari

Bianco sa...

Vilken härlig inledning på helgen!! Det uppskattas såå mycket om man slipper åka och handla en fredagkväll och sen ta tag i städningen när man kommer hem efter jobbet.
MVH