söndag 15 november 2009

Dagens utflykts-tips.


Hoppas alla haft en fin helg, det har vi! Mor har varit här och i vanlig ordning så gjorde Blivande maken god mat som vi frossade i.
Idag åkte vi till Vellingeblomman som ligger i Vellinge (utanför Malmö) och tittade på deras Tomteland..säger bara WOW!! Man går 1 km inomhus bland tomtar, julbelysning, blommor, kransar, pyssel..ja ALLT som har med julen att göra. Mor min var lyrisk.. Väl värt ett besök, tom barnen tyckte det var kul!  Självklart shoppade vi lite också :)
Ni ska få se resultatet av det så småningom..

Hoppas ni haft en bra helg alla mina vänner :)

Kram


9 kommentarer:

Roses, angels & white homes sa...

Hej!ÅÅÅ låter som ett drömställe det där!!! WOW! tack för ett fint tips, vem vet kanske nån dag i framtiden! Kram

Livet på Berget sa...

Hej
Så härligt med tomteland. Man kan få många bra idéer! Roligt at ni haft det skönt!
Ha en skön kväll!
Kram
/Sara

Fröken Tindra sa...

Det där låter som en väldigt trevlig utflykt!! Lite långt bort för min del bara... ;0)
Kram!!

hemma hos lilla mej sa...

Vilken underbar utflyckt.Ska jag lägga på minnet .Ha en skön kväll kramizar ~~~~~RITA~~~~

Nattmia sa...

Vad mysigt det lät.. Ni verkar ha haft en bra helg, hoppas veckan fortsätter lika bra..

Kram
Mia

Sari sa...

Vilken härlig dag din mor och du har haft idag!!
Kram Sari

Feelings sa...

Åååh, vad avis jag blir. Låter som ett besök där är ett måste...

Vad kul att du ville vara med i utlottningen av mina hjärtan. Ditt namn kommer finnas på 2 av lapparna på fredag...
Lycka till , min vän!
Kram/
Luiza

Lilla Provence sa...

Låter som du och din mor haft det helt underbart.
Ha en fortsatt trevlig måndag
Kram Sari
http://www.lillaprovence.se

Sjabbig men chic sa...

Vad roligt med lite tomtar.;)

kramis Lisa