söndag 25 oktober 2009

Vi är pensionärer...

Lördag kväll, konversation i vardagsrummet..
Sambon -KOLLA! SÅG DU!?! Utbrister han med sensation i rösten när barnens ena marsvin skuttad jättehögt.
Jag -Wow, jag visste inte att dom kunde hoppa så!!
Sambon -Kolla noga ifall hon gör det igen..
Jag -Ja jag tittar! säger jag exalterat.
Dottern på 11 år har hört konversationen, tittar en lång stund på oss....
Dottern -Ni har verkligen inget liv,ni är som två pensionärer..!! :))
Kunde inte sagt det bättre själv...

8 kommentarer:

Angels, roses & white homes sa...

Hej! MEN DU!!! Det går ju att skicka! Säg bara till om du behöver hihi jag behöver inte köra i flera mil utan ca 5-10 min! Allt ordnar sig vet du! hih! Ja det var synd att lägenheten var kass men det kommer flera! :-) kram

Livet på Berget sa...

Asgarv:) ahhahaha. Hihihihihi, ja ja vi kan sammanfatta det med att det inte alltid är så bra program på TV och att man efter en hel vecka inta alltid orkar ha så mycket action för sig. Skrattar fortfarande, ligger med datorn på magen så det blir svårt att skriva, datorn hoppar:),
Kram på dig
/Sara

Sari sa...

Hihi!!! Ja... vad ska jag säga. Barn är härliga!!!
Ha det så bra! Kram Sari

hemma hos lilla mej sa...

Hihi !!!!!!! Barn bara är för goa säjer precis vad som passar....Ha en skön kväll och en finstart på den nya kramizar ~~~~RITA~~~~.

Änglarnas hus sa...

hihi..låter som om dottern börjar bli tonåring ;) känner igen den där kommentaren om "ni har ju inget liv"..hihi..

Ha det gott!
Kramis Sanne!

lottens vita och gröna sa...

haha det var helt otroligt kul att läsa! varmkram lotten

Lilla Provence sa...

Hej Vännen,

ett gott skratt förlänger livet ha ha.
Åh vad jag skratta när jag läste ditt roliga inlägg. Du vet väl att av barn får man alltid höra sanningen:) Nästa helg får ni nog hitta på nått med mer action:)

Sen vill jag gratulera bruden för 3,e priset i tävlingen...japp madonnorna är dina:)
Skicka mig adress på mailen så skickar jag dig damerna;)

Ha en fortsatt trevlig måndag
Kram sari

Nyanser av vitt sa...

ha ha ja det var en rolig kommentar. Min son är 9 år och han har precis börjat tycka att jag ibland är pinsam....
Tack för tipset om Bauhaus.
Kram